فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور – ۱۱ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

۱۱ الی ۲۵ اردیبهشت فروش نقدی پیکاپ KMC T8 با تحویل ۹۰روز کاری و قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان توسط کرمان موتور به اجرا درمی‌آید.

یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور - ۱۱ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

بخشنامه جدید فروش پیکاپ KMC T8 ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲، از فردا (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) فعال می‌شود و تا بیست‌وپنجم این ماه متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام این محصول کرمان موتور اقدام نمایند. در این طرح فروش، پیکاپ KMC T8 کرمان موتور بصورت نقدی عرضه شده و مبلغ نهایی خودرو در یک مرحله از خریدار دریافت می‌شود. در این طرح، خبری از سود مشارکت و یا انصراف برای وجه پرداختی مشتری نیست اما درصورت تاخیر در تحویل، ۳درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. ثبت‌نام نیز بصورت اینترنتی خواهد بود.

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

پیشرانه و امکانات پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

پیکاپ KMC T8 با موتور ۲.۰ لیتری توربو ۱۷۰ اسب‌بخاری که با ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس شش سرعته دستی متصل است، در ایران عرضه می‌شود. و متناسب با این پیشرانه به نسبت قدرتمند، دارای ژستی تنومند نیز هست که همین، جذابیت بیشتر به پیکاپ جدید کرمان‌موتور می‌دهد. در بخش ایمنی، شاهد بهره‌مندی از ترمزهای چهارچرخ دیسکی، ABS+EBD، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکترونیک، همیار آغاز حرکت در سربالایی، سیستم کنترل هرزگردی، ایربگ‌های جلو، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب در این محصول کرمان موتور هستیم.

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

امکانات رفاهی آن نیز به همین ترتیب در سطح بسیار خوبی برای یک پیکاپ در این ابعاد قرار دارد. مواردی همچون ورود و استارت بدون کلید، دی‌لایت، چراغ‌های اتوماتیک جلو، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، فرمان هیدرولیک به همراه کلیدهای کنترلگر چندمنظوره، سیستم صوتی با شش بلندگو، گرمکن شیشه عقب، سیستم تهویه مطبوع دستی، رکاب جانبی، پوشش چرمی کابین و رینگ‌های آلومینیومی ‌T8 را به یکی از مجهزترین پیکاپ‌های تولید داخل تبدیل می‌کند.

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

نحوه ثبت نام در طرح فروش KMC T8

همانطور که در ابتدای خبر نیز اشاره شد، ثبت نام در این طرح فروش پیکاپ KMC T8 بصورت اینترنتی خواهد بود و متقاضیان می‌بایست در بازه زمانی اعلام شده (۱۱ الی ۲۵ اردیبهشت‌) با مراجعه به سایت فروش محصولات کرمان موتور نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. در این مرحله، امکان سفارش خودروی ثبت‌نامی در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به نزدیک ترین نمایندگی مجاز کرمان موتور در سطح کشور مراجعه فرمایید.

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟