جزئیات عرضه پژو 207i دنده‌ای در بورس کالا – ۲ اسفند ۱۴۰۱

مرحله جدید فروش خودرو پژو 207i دنده‌ای در بورس کالا، سه‌شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ با عرضه ۱۰هزار دستگاهی توسط ایران خودرو به اجرا درخواهد آمد.

پنجشنبه - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
جزئیات عرضه پژو 207i دنده‌ای در بورس کالا - ۲ اسفند ۱۴۰۱

روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، تابلوی عرضه بورس کالا پذیرای ۱۰هزار دستگاه پژو 207i سفید دنده‌ای خواهد بود. برای این تعداد خودرو قابل‌عرضه که قرار است ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ به مشتریان تحویل داده شوند، قیمت پایه ۱۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومانی در نظر گرفته شده. و با توجه به این که درصد پیش‌‎پرداخت ثبت‌سفارش، در این نوبت، ۱۰۰درصد در نظر گرفته شده، مشتری می‌بایست حداقل ۱۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در حساب واکالتی خود نزد کارگزار منتخب که در این عرضه، کارگزاری بانک صادرات می‌باشد، داشته باشند.

با پایان یافتن رقابت، به قیمت های پیشنهادی برنده ۱۵درصد مالیات و عوارض قانونی برمبنای قیمت پیشنهای برنده و مبلغ ۴میلیون و ۳۷۱هزار و ۳۱۰هزار تومان به عنوان هزینه های بیمه و شماره‌گذاری اضافه خواهد شد. هر کُد ملی حقیقی در این عرضه، مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کُد های قابل‌عرضه خواهد بود و شرط خرید نیز داشتن ۱۸ سال تمام بوده، مشروط بر این که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروساز خودرو خریداری نکرده باشند.

لازم به ذکر است امکان تغییر رنگ خودرو خریداری شده به رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری متالیک، مشکی متالیک آبنوس، سبز کله‌غازی، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه، آبی اقیانوسی متالیک و قهوه‌ای نسکافه‌ای نیز وجود دارد که در این صورت، هزینه‌ای به بهای پرداختی تمام‌شده اضافه نخواهد شد. در صورت سفارش کارت طلایی اما بسته به سطح انتخابی (تک ستاره تا چهار ستاره)، بین ۲میلیون و ۴۳۰هزار تومان تا ۶میلیون و ۲۲۰هزار تومان به مبلغ نهایی قابل پرداخت توسط مشتری، اضافه خواهد شد.

طبق فایل پیوست اطلاعیه عرضه، خودرو 207i دنده‌ای با رینگ ۱۴ اینچ فولادی، تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، صندلی‌های دستی با پوشش پارچه‌ای، مولتی‌مدیا، دوربین دنده عقب، شیشه بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، غربیلک فرمان با کنترلگرهای چندمنظوره، آینه‌های برقی دارای راهنما، چراغ‌های جلو مجهز به دیلایت با قابلیت تنظیم ارتفاع نور، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، دو ایربگ جلو، ABS+EBD+EBA و سنسور دنده عقب ارائه شده است.

موتور نیز از نوع TU5 با ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس ۵ دنده دستی متصل است. با این مجموعه محرکه، 207i دنده‌‎ای صفر تا صد ۱۱.۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت داشته، صدی ۶.۶ لیتر در سیکل ترکیبی بنزین می‌سوزاند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟