بازار خودروهای تجاری و کار کشورمان با محصول جدیدی که رخش خودرو دیزل قرار است در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برای اولین بار رونمایی کند، یک بازیگر تازه را به خود خواهد دید؛ بازیگری که میتواند معادله های بازار را در راس هرم قدرت کامیون های کشنده، تغییر دهد چراکه بعد از غیبت چند ساله نام های بزرگ بازار کامیون های کشنده، بالاخره قرار است محصولی با تکنولوژی روز اروپا بصورت رسمی در ایران عرضه شود. در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از یکشنبه ۲۷ آذر به مدت سه روز برگزار میشود، شرکت رخش خودرو دیزل به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه سرمایه گذاری دریک از تازهترین نسل کامیون کشنده کاماز رونمایی خواهد کرد.
پیشتر و در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد بود که رخش خودرو دیزل با نصب تصویری در غرفه خود، از ورود محصولی تازه به خانواده خودروهای تجاری و کار خود خبر داده بود. کامیون کشنده کاماز ۵۴۹۰۱ به عنوان جانشینی برای سری ۵۴۹۰، با موتور ۵۵۰ اسببخاری Liebherr 55 آلمان و گیربکس اتوماتیک ZF Traxon با ریتاردر 5 زمانه و محور عقب دایملر بنز HL6 در ایران عرضه خواهد شد که میتواند نویدبخش تجربهای متفاوت از رانندگی با یک کامیون کشنده قدرتمند و بهروز باشد مخصوصا از این نظر که این کشنده دارای کابین بنز آکتروس و با کف مسطح، راحتی بیشتری را برای استراحت راننده فراهم می کند، خستگی او را کاهش داده و در نتیجه ایمنی حمل بار افزایش می باید.
کابین جادار و سقف بلند (با ارتفاع کابین ۲۰۲۰ میلیمتر و قابلیت حرکت در کابین به حالت ایستاده)، دو جای خواب، سیستم اتوماتیک تهویه مطبوع و صندلی های پنوماتیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع و دارای گرمکن، نهایت راحتی را در تمامی فصول سال را فراهم می آورد. و به لطف ۱۴۰۰ لیتر ظرفیت باک و مصرف سوخت پایینی که ۲۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی اعلام شده، میتواند ۵۴۰۰ تا ۵۶۰۰ کیلومتر را در فاصله هر بار سوختگیری بپیماید.
بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، برای عموم آزاد میباشد لذا جهت بازدید از غرفه رخش خودرو دیزل و آشنایی با محصول جدید شرکت، میتوانید از ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر روزهای یکشنبه ۲۷ آذر الی سهشنبه ۲۹ آذر در محل نمایشگاه های مصلی تهران حضور به هم رسانید.
انتهای پیام
به جای اینها برن کامیون اروپایی وارد کنن اینا اگه خوب بود چرا روسها خودشون ولوو سوار میشن
چه قیاس عجیبی
اینجوری باشه آمریکاییها چون سوار ماشینهای ژاپنی،کرهای،اروپایی و… میشن پس ماشینهای آمریکایی آشغاله
لطفا ی سرچی تو گوگل درباره آمریکا بکن
لطفا ی سرچی تو گوگل درباره آمریکا بکن
هرچه وارد می کنند یا رویسه یا چینی باید نخریم فقط
اینها استسمار گرن بیست ودو ساله توجادها میتازم. یک ماشین سواری نمی تونم بخرم. نظام شده سرمایه داری. علی
احسنت?????حرف حق و لا کن بسیار تلخ
خط تولید ایران خودرو دیزل
متاسفانه روی جلو پنجره نوشته فوتون پس بشما چ ربطی داره اینکه مونتاژه حیف از تویوتا و نیسان و شورلت
باید چینی سوار شیم
به عنوان یک راننده کامیون اول کارایی مفید کامیون نصبت به تولیدات جهانی مهم هست بعد قیمت که ما راننده ها پول و سرمایه هامون با جوانیمون تمام میشود آقای رئیسی باید فکری در این مورد برای ما راننده ها بکنند اسم کامیون مهم نیست کیفیت مهم هست
اگه یک لطفی به راننده می کردندکه می توانست بخرد خوب بود همه مال دلال سرمایه داره راننده هیچ
خوب این پیکاپ چینی فوتون بود برای چی ایران خودرو دیزل جشن گرفته چقدر بد
متاسفانه الان هم مثل زمان قدیم بازار ایران بازار نمایش وفروش برای خارجیها س مگر مملکت ما چقدر کشنده و کامیون نیاز داره که اینهمه با وسعت وتعداد بالا وارد میشه چرا درهرموردی فقط سوداگری مطرحه چرا یک کامیون وکشنده واقعا ملی وبروز خودمان تولید نمیکنیم؟؟؟ ازان گذشته واردات بی رویه وعدم توانایی خرید راننده ایرانی ازبین فتن سرمایه ووقت تلف کردنی بیش نیست بازار دلالان گرم است فیلن اینهمه سرمایه در راه غیر مولد ودلالی میچرخه خدا به راننده وصنعت حمل و نقل مگر رحم کند اینطوری که پیش میره صنعت حمل و نقل نابود خواهد شد .
کاپیتان؟؟واقعا ک مسخرس
سلام آقا من یه راننده بیکار هستم متآسفانه الان ۱۲ سال که میخوام ماشین سنگین بگیرم اما اینقدر گرون شده که الان خوابشم نمیتونم لبانم!حیف از ما که جوانیم رفت!
سلام من خدم پایه یک هستم حسرت یک کامیو
ن ۹ تن میخرم
سلام یک فکر برای جوانهای پای
ک دارن وپول که کامیون بخرن ندارن
اگه یک لطفی به راننده می کردندکه می توانست بخرد خوب بود همه مال دلال سرمایه داره راننده هیچ
جهت اطلاع بعضی دوستان که میگن چرا اروپایی وارد نمیکنن.
اولا روسیه یه کشور اروپائیه.دوماً اکثر شرکتهای تولید خودرو دنیا چه سبک چه سنگین تمام قطعات را خودشون تولید نمیکنن .پس اسم خودرو خیلی مهم نیست، مخصوصاً کامیونها، بلکه باید دید قطعات اصلیش چه مارکیه. طبق مشخصاتی که اعلام کردن ، این کامیون آلمانیه فقط تو روسیه مونتاژ شده.از گیربکس وموتور ، حتی اطاقش هم که مال بنزه .پس اروپاییه به قول خودت.
چند جمله.گ و ه خوری از عروس خانم .توهی میدانی ماشین سنگین چیه .
آقای با تربیت خیلی بی تربیت
جمله ایشان درسته ….به جای پرت و پلا گفتن برو یه خورده مطالعه کن
منطور من از پست قبلی ،حمایت وتبلیغ برای کاماز نیست. چون من نه کامیون دارم نه شغلم به کامیون ربط داره.
حرفم اینه که آدم باید منطقی حرف بزنه
چون وقتی قطعاتش همه برند هستن وجواب پس داده هستن چیکار اسم کامیون داریم.
گوشی اپل جزء گرونترین گوشیهای دنیاس ولی یه قطعه از گوشی را خودش تولید نمیکنه ،حتی قاب گوشی. بلکه همه چیزش را سفارش میده .چیپش از سامسونگ. دوربین از سونی وهمینطور بقیه چیزاش فقط مونتاز میکنه
اشقالن همشون
چین و روس هردو کمونیست داس و چکش .
غلط بکنید شما.ماشین فقط هیوندا و کامیون که ما اینجا دیزل میفروشیم برید گم شدید
غلط بکنید شما.ماشین فقط هیوندا و کامیون که ما اینجا دیزل میفروشیم برید گم شدید
در دنیا را روی مردم بستن با ان سلیقه های قشنگشان باید کنار آمد
در دنیا را روی مردم بستن با ان سلیقه های قشنگشان مجبورمان کردند یا این روسی یا چینی بابا در دنیا را باز کنید بروی مردم خسته شدیم
ملت ایران باید با کامیون چینی یا روسی گران تر از حد جهانی به ناچار کار کنند آلمان ،سوئد یا آمریکا کیلویی چند؟
سلام
جون مادرتون اشغال وارد ایران نکنید صنعت حمل و نقل شوخی نیست این ماشینها پا به پای ولو بنز داف رنو اسکانیا نمیتونند کار کنند چرا دستی دستی داریم بیچاره میکنیم
سلام رانندگان محترم اگر به تحریم اعتقاد دارید این هم یکی از همان تحریم هاست میگی بنز یا ولوو یا آمریکایی با این تحریم ها مگه میشه وارد کرد اگر این چینی ها و روسی ها نباشن باید بالا ده میلیارد پول داشته باشی تا بنز و ولوو بخری پس چارهای نیست باید به کاماز و فاو وفوتون دایون راضی بود اگر اینها نبودن تکلیف چی بود باید حقیقت را پذیرفت چرا ما چهل سال یک فروند هوا پیما نمیتونیم بخریم مملکت پول داره ولی بخاطر تحریم نمیتونیم بخریم
یک سر به مرز بازرگان بزن تا تحریم نبودن رو احساس کنی خصوصا در حوضه واردات کشنده
من یک ساله رنو خشک خریدم با ارز آزاد وارد کردم شده۴۵٠٠ بعد شما باید فوتون آشغال بخری۴١٠٠ اگر وارداتو هموار کنند سگ سوار این روسی ها و چینی ها نخواد شد و نون دونی اینا بسته میشه
از ماشین چیزی نمیدونن فقط به فکر پول هستن
ماشین های ساخت اروپا وآمریکا چون بهترین تکنولوژی و جنس قطعات رو استفاده میکنن حتی سه الی پنج سال هم اونجا کار کرده باشن چون روغن وگازویل درجه یک وپایه استفاده میکنن همون سه چهارسال کارکرده اشون ازماشینهای نو ولی آشغال چین و روسیه بهترهستن چون خودم راننده تریلی هستم واقعا چرا برامردم ایران وپول مردم ارزش قائل نیستین براهمینه که ملت میگن مملکت رو رها کنید گند زدین به تمام کشور دولت جدیدی اگه بیاد سالها باید کار کنه تا گندکاریهای شماروجمع کنه یه ماشین سنگین کارکرده تواروپا زیر یک میلیارد ولی توایران نزدیک ۷ میلیارده درد وبلای پادشاه و سران کشورهای عربی بخوره تو سرتون
چندوقت پیش شنیدم شرکت تویوتا دیر به قطری ها یا مردم امارات ماشین جدید داده بود پادشاه کشورشون گفت اگه دیر به مردمم ماشین برسونی نمیزارم یک عدد ازت ماشین بخرن ماشین رو برد در خونه هاشون چون نفت میفروشن مگه ماهم نفت نداریم
ماشین های آشغال روسی اصلا بدرد نمی خورند وقطغاتشان در بازار پیدا نمی شو
کاپیتان؟؟ اون توی دنیا اخراجش میکنند اینا مثل سگ بهش چسبیدن .باج بهس میدن اونم هرچی اشغال داره میندازه به اینا
گول این حرفها را نخورین فقط نما و خوشگلی دارن کیفیت صفر
لعنت خدا به این شرکت رخش خودرو دیزل آشغال ترین شرکتی که ماشین گرفتیم فقط خدا جوابتون بده واگذارتون به روز قیامت
خرید ماشین چینی و روسی یعنی نابودی سرمایه گذار که همان راننده باشد
عرض سلام و ادب
قابل توجه همه دوستان عزیز. بنده ۵ سال پیش یه کشنده چینی خریدم که از روزی که اینو خریدم دقیقاً با خاک یکسان شدم
اینو عرض کردم خدمت عزیزان و قشر زحمتکش راننده که دقیقاً بدونن وقتی ماشین چینی میخرند یعنی آشغال به تمام معنا. یعنی نابودی سرمایه. یعنی پیر شدن