بزرگتر و مجهزتر و لوکس‌تر از Tiggo8؛

اتاق لانگ چری تیگو۸، آمد

تازه‌ترین محصول چری در چین، اتاق لانگ تیگو۸ است؛ خودرویی با طول بدنه و فاصله دو محور بیشتر که طراحی متمایزی نیز نسبت به تیگو۸ عادی دارد.

سه شنبه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
2024 Chery Tiggo8 L - اتاق لانگ چری تیگو۸

چری آماده است تا اتاق لانگ تیگو۸ که در بازارهای صادراتی این خودروساز چینی، با نام تیگو۹ شناخته می‌شود را عرضه کند؛ خودرویی که در کنار ظاهری متفاوت از نمونه عادی تیگو، دارای ۶۰ میلیمتر طول بدنه بیشتر و ۸۰ میلیمتر فاصله دو محور بیشتر نیز هست.

2024 Chery Tiggo8 L - اتاق لانگ چری تیگو۸

این خودرو با طول بدنه ۴.۷۹۵ میلیمتر و فاصله ۲.۷۷۰ میلیمتری بین دو محور، قرار است ابتدا با موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۵۴ اسب‌بخاری که متصل به گیربکس ۸ سرعته اتومات است و محرک چهار چرخ، به بازار بیاید. در ادامه اما موتور ۱.۶ توربو نیز به لیست پیشرانه های قابل عرضه، اضافه خواهد شد.

2024 Chery Tiggo8 L - اتاق لانگ چری تیگو۸

در بخش امکانات نیز می‌توان به بهره‌مندی اتاق لانگ تیگو۸ از مواردی نظیر سیستم تشخیص چهره با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، تشخیص خواب‌آلودگی راننده، پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، صندلی های برقی دارای سیستم گرمایش و سرمایش و ماساژور، کلید هوشمند، سانروف پاتورامیک، تهویه اتوماتیک چند نقطه‌ای، دید ۳۶۰ درجه، کروزکنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک و … اشاره کرد که در کنار فضای داخلی خوش‌ساخت و با کیفیت، حس و حالی بالارده به این محصول جدید چری می‌دهند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟