قیمت‌ CLE-کلاس کبریوله از ۶۵.۵۰۰ دلار آغاز می‌شود؛

اعلام قیمت جانشین مرسدس-بنز C-کلاس و E-کلاس کانورتیبل

مرسدس-بنز CLE-کلاس کبریوله که قرار است جانشینی باشد برای اتاق کانورتیبل کلاس های C کلاس و E کلاس، قیمتی در محدوده ۶۵.۵۰۰ تا ۷۷.۶۰۰ دارد.

جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
اعلام قیمت مرسدس-بنز CLE کبریوله

مرسدس-بنز اواسط تابستان سال گذشته بود که پس از CLE-کلاس کوپه، اتاق کانورتیبل این کلاس جدید خود را به عنوان جانشینی برای C-کلاس و E-کلاس کبریوله رونمایی کرد. حال قیمت‌گذاری این CLE-کلاس کانورتیبل در چهار تیپ که همگی، چهار چرخ متحرک هستند، برای بازار آمریکای شمالی اعلام شده و می‌دانیم شروع قیمت این خودرو، از ۶۵.۵۰۰ دلار خواهد بود.

2025 Mercedes-Benz CLE Cabriolet

البته این عدد، برای مدل CLE 300 4matic با تیپ Standard است که از موتور ۲.۰ لیتری ۲۵۵ اسب‌بخاری با توان تولید ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. این مدل یک تیپ Pinnacle نیز دارد که ۶۸.۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده. بالاتر از آن نیز CLE 450 4Matic Cabriolet Standard با قیمت ۷۵ هزار دلار قرار می‌گیرد که دارای موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری توربو با توان تولید ۳۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گران‌ترین CLE-کلاس کبریوله اما CLE 450 4Matic Cabriolet Pinnacle است، با برچسب قیمت ۷۷.۶۰۰ دلاری.

2025 Mercedes-Benz CLE Cabriolet

لازم به ذکر است هر دو پیشرانه CLE-کلاس، دارای سیستم مکمل نیمه-هایبرید از نوع ۴۸ ولت هستند و از مسیر یک گیربکس ۹ سرعته اتومات چهار چرخ را به حرکت درمی‌آورند. برای مدل مجهز به موتور ۲.۰ لیتری، شتاب صفر تا صد، ۶.۲ ثانیه اعلام شده، عددی که برای مدل مجهز به موتور ۳.۰ لیتری، به ۴.۲ ثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت نیز بصورت الکترونیکی به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت محدود شده.

2025 Mercedes-Benz CLE Cabriolet

تمامی تیپ های CLE-کلاس مجهز به سیستم های Airscarf و Aircap مرسدس هستند که با هدف گرم و نرم نگاه داشتن فضای کابین در هنگام باز بودن سقف به کار می‌روند؛ Airscarf سیستمی است که هوای گرم به دور گردن سرنشینان جلو می‌دمد و Aircap، مجموعه ای است که با کمک منحرف‌کننده های هوای بالای شیشه جلو و پشت سری های صندلی های عقب، کمک می‌کند در هنگام حرکت، جریان هوا از بالای سقف مجازی خودرو ادامه داشته باشد نه از داخل کابین.

2025 Mercedes-Benz CLE Cabriolet

برای صندلی ها نیز چرم آپشنالی در نظر گرفته شده که در مجاورت با نور مستقیم خورشید، خُنک باقی می‌ماند و داغ نمی‌شود. البته بارزترین مشخصه مرسدس-بنز CLE-کلاس، سقف بازشو پارچه‌ای یا همان سافت‌تاپ خودرو است که در مدت زمان ۲۰ ثانیه باز یا بسته می‌شود، حتی در حال حرکت. البته عملکرد این ویژگی CLE-کلاس در حال حرکت به رانندگی در سرعت های کمتر از ۶۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

2025 Mercedes-Benz CLE Cabriolet
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟