حراج یک کامارو کلاسیک و بسیار کمیاب

یک دستگاه کامارو مدل ۱۹۸۱ که ۶۳ هزار کیلومتر کار کرد دارد و یکی از سه دستگاه Z28 توربوشارژ شده مجهز به Stage II ینکو است، به حراج گذاشته می‎شود.

شنبه - ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
حراج یک کامارو کلاسیک و بسیار کمیاب

به‌تازگی از حراج یک کامارو بسیار خاص، خبردار شدیم که یکی از سه دستگاه کامارو ۱۹۸۱ توربوشارژ شده توسط تیونر خوشنام و معروف، Yenko است. این کامارو خاص تنها ۶۳هزار کیلومتر کار کرد داشته، در کنار بهره‌مندی از موتور ۳۵۰ توربوشارژ شده، به کیت ارتقاء Stage II نیز مجهز است.

حراج یک کامارو کلاسیک و بسیار کمیاب

به لطف بهره‌مندی از توربوشارژر ساخت Turbo International که هوایی با فشار هفت psi را به خورد کاربراتو استوک شورولت می‌دهد، موتور ۳۵۰ اینچ-مکعب (۵.۷ لیتری) V8 متصل به گیربکس اتومات این کامارو Z28 مدل ۱۹۸۱ می‌تواند ۲۴۰ تا ۲۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. در کنار توربوشارژر، Yenko پیش‌گرمکن سوخت و تزریق آب را نیز به این پیشرانه شورولت اضافه کرده. مجموع تغییرات اعمال شده توسط Yenko، به ادعای این تیونر، کامارو Z28 مدل ۱۹۸۱ را تا ۳ ثانیه در شتاب ۴۰۰ متر، سریع‌تر کرده که عدد قابل‌توجهی است.

حراج یک کامارو کلاسیک و بسیار کمیاب

یِنکو ۱۹ دستگاه کامارو Z28 توربوشارژ شده به تولید رساندبود اما تعداد نمونه هایی که کیت Stage II دارند، تنها ۳ دستگاه است. این کیت رینگ های دو تکه Weld، فنر های Koni و بوشینگ‌های پلی‌ارتان Guldstrand، صندلی‌های چرمی Kamp و فرمان رِیس‌مارک را به کامارو Z28 مدل ۱۹۸۱ اضافه می‌کند.

1981 Chevrolet Camaro Turbo Z

Camaro Turbo Z که دارای رنگ بدنه سفید با نوشته‌های اختصاصی این خودرو و کابین یکدست مشکی می‌باشد، قرار است در Kissimmee 2024 حراجی مکوم به فروش برسد و برآورد حراج‌گذار این است که قیمت نهایی پیشنهادی برای این کامارو خاص، به ۶۰ تا ۸۰ هزار دلار خواهد رسید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟