گران‌قیمت ترین پلاک دنیا در دبی به فروش رسید

یک خریدار ناشناس پلاک “دبیP7” را به بهایی معادل ۱۵ میلیون دلار در حراجی Emirates Auction خریداری کرد تا صاحب گران‌قیمت ترین پلاک دنیا شود!

پنجشنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
پلاک Dubai P7 - گران‌قیمت ترین پلاک دنیا

طی روزهای اخیر، فروش یک پلاک خودرو به ارزش ۱۵ میلیون دلار در یک حراجی، بسیار خبرساز شده. در این حراجی که با هدف کمک به وقف یک میلیارد وعده غذایی به عنوان ابتکار جهانی شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، حاکم دبی برگزار شد، پلاک دبی P۷ به قیمت ۵۵ میلیون درهم به فروش رسید که تقریبا برابر است با ۱۵ میلیون دلار. پیش‌تر عنوان گران‌قیمت‌ترین پلاک دنیا به پلاک شماره یک ابوظبی تعلق داشت که سال ۲۰۰۸ توسط سعید عبدالغفار خوری به بهای ۱۴.۲ میلیون دلار به فروش رسید.

پلاک Dubai P7 - گران‌قیمت ترین پلاک دنیا

لازم به ذکر است در حراجی این هفته که توسط Emirates Auction برگزار شد، سرمایه‌ای بالغ بر ۲۶.۶ میلیون دلار برای کمک به کمپین وقف یک میلیارد وعده غذایی جمع‌آوری شد. سابقه برگزاری حراج پلاک های رُند امارات متحده عربی توسط Emirates Auction به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد و از آن زمان تا کنون، پلاک های رُند متعددی با قیمت های میلیون دلاری در این حراجی به فروش رسیده‌اند. بد نیست بدانید در بین گران‌قیمت‌ترین پلاک های خودرو به فروش رسیده در حراجی‌ها، رتبه اول تا دهم متعلق به پلاک‌هایی است که در Emirates Auction به فروش رسیده‌اند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟