آدرس سایت ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شد

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت: از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه ای جدید آغاز خواهد شد.

شنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
آدرس سایت ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شد

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام این که از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی، آغاز می‌شود و در این طرح، صد‌ها هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد که میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است، گفت: کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه saleauto.ir انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صمت در ارائه توضیحات بیشتر پیرامون این طرح بزرگ فروش خودرو های داخلی ضمن اشاره به این که قرعه کشی برای رتبه بندی خودرو‌ها پس از پایان ثبت نام انجام خواهد شد، تشریح کرد: چنانچه فرد متقاضی در انتهای لیست و شرایطی قرار گرفت که تحویل خودرو، طولانی شد، این امکان وجود دارد که قرعه کشی برای وی حذف شود و در لیست انتظار قرار گیرد.

قالیباف تاکید کرد خودرو‌ها بر اساس فروش خودروساز‌ها برنامه ریزی شده است. سخنگوی وزارت صمت همچنین با بیان این که ثبت نام خودرو‌ها براساس برنامه تولید است، گفت: اینطور نیست که خودروی ثبت نام شده، دیگر تولید نشود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • محمد | 13 اسفند 1401 - 02:52

    با سلام اگر واردات خودروی نو و دست دوم به معنای واقعی ازاد نشود و تعرفه واردات خودرو صفر نشود و بازار به معنای واقعی به دست مردم نیافتد.مافیای خودرو مابود نخواهد شد و مردم در عذاب خواهند بود.مافیای خوردرو در ایران باید از بین برود.

  • امیر | 13 اسفند 1401 - 07:05

    شنیده‌ها حاکی از آن است که ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش فروش خواهد شد با تاریخ تحویل ۳ ماه تا ۲ سال، با توجه به شرایط عدم قطعیت بسیار بالا در ایران چقدر این کار صحیح است چه از لحاظ تولید کننده و چه از لحاظ مصرف کنند؟

  • مهدی طاوسی | 13 اسفند 1401 - 14:57

    تنها راه نجات مردم از دست دلالان ومافیای خودرو فقط واردات خودرو هست ،خودرو دست دوم برای فقرا وخودروهای گران برای پولدارها،
    به نظرم این طرح فروش با این تعداد خودرو ، وشرایط ان وهمچنین سابقه بد عهدی خودروسازها ،هیچ مشکلی از مردم حل نمی کنه تاًثیری موقتی در بازار خواهد گذاشت.