شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور – دی ماه ۱۴۰۱

بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت به روش اجاره به شرط تملیک ۹۰ روزه و پیش‌فروش ۱۰۵ روزه، از روز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ فعال می‌شود.

پنجشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور - دی ماه ۱۴۰۱

شرکت مکث موتور از هفدهم دی ماه فروش پیکاپ کلوت دنده‌ای را با شرایط اجراه به شرط تملیک آغاز می‌کند. پیرو بخشنامه جدید این شرکت، متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۹۰۰میلیون تومان و همچنین ارائه دو فقره چک، یکی به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان و سررسید ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ و دیگری به مبلغ ۹۷میلیون تومان به تاریخ ۱۵مرداد ۱۴۰۲ نسبت به خرید پیکاپ کلوت دنده‌ای مکث موتور اقدام نمایند. موعد تحویل نیز ۹۰روز کاری (خرداد ماه ۱۴۰۲) اعلام شده است.

در طرح فروش پیکاپ کلوت دنده‌ای به روش اجاره به شرط تملیک، جریمه تاخیر ۱۲درصد سالیانه لحاظ شده و در کنار ۲ فقره چک تسویه حساب، یک فقره چک به مبلغ ۲۳۶میلیون تومان به تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ نیز به عنوان تضمین دریافت می‌شود. لازم به ذکر است امکان سفارش خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی وجود دارد.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور - دی ماه ۱۴۰۱

مکث موتور همزمان پیش فروش عادی کلوت اتوماتیک را نیز از روز ۱۷ دی ماه با موعد تحویل ۱۰۵روز کاری (تیر ماه ۱۴۰۲) فعال می‌کند. این طرح با سود مشارکت ۱۸درصد برای وجه پرداختی مشتریان به اجرا درمی‌آید و مبلغ پیش‌پرداخت قابل پرداخت در هنگام ثبت‌نام، ۷۵۰میلیون تومان در نظر گرفته شده. لازم به ذکر است درصورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان، جریمه تاخیر ۱۲درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که در این طرح، قیمت خودرو، قطعی نبوده و بصورت روز در هنگام تحویل محاسبه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند پیکاپ کلوت اتوماتیک را در رنگ‌های کرم، سبز، قرمز، سفید، مشکی و نوک‌مدادی پیش‌خرید کنند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور - دی ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟