موشک ۳ ثانیه منصوری؛ برداشتی جذاب از مازراتی MC20

منصوری در قالب جدیدترین پروژه خود، در کنار ارتقاء توان عملکردی و اسپرتی بودن ظاهر مازراتی MC20، ماهیتی لوکس‌تر به این ابرخودرو ایتالیایی داده.

جمعه - ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه ابرخودرو جدید مازراتی MC20

منصوری، تیونر معروف ایرانی که به ارائه خاص‌ترین برداشت‌ها از خودروهای اسپرت و لوکس چند صد هزار دلاری شهرت دارد، در تازه ترین پروژه خود که برپایه ابرخودرو جدید مازراتی MC20 توسعه یافته، روح و روان ثروتمندترین های دنیا را هدف قرار داده. با تغییراتی که منصوری در مازراتی MC20 اعمال کرده، این ابرخودرو ایتالیایی تنها ۲.۷ ثانیه تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت فاصله دارد و می‌تواند تا ۳۳۳ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد؛ اما این پایان ماجرا نیست.

پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه ابرخودرو جدید مازراتی MC20

در این برداشت خاص منصوری از مازراتی جدید، نه تنها کیت بدنه تهاجمی و مخوف از جنس فیبرکربن و با بافت درشت و جذاب برای خودرو طراحی شده، بلکه فضای داخلی نیز با جادوی چرم و رنگ منصوری، به محیطی به‌مراتب لوکس‌تر از کابین MC20 های عادی تبدیل شده. در واقع با طراحی ظاهری دینامیک و تهاجمی و ترکیب آن با فضای داخلی بسیار لوکس، عنوانی بهتر از موشک لوکس نمی‌توان به MANSORY Maserati MC20 First Edition داد؛ مخصوصا وقتی این را هم مد نظر داشته باشید که به لطف افزایش قدرت به ۷۲۰ اسب‌بخار، مخلوق تازه منصوری می‌تواند در ۲.۷ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه ابرخودرو جدید مازراتی MC20

موتور V6 توئین‌توربو ۳.۰ لیتری مازراتی MC20 در حالت عادی، ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در MANSORY Maserati MC20 First Edition اما این مقادیر به ترتیب به ۷۲۰ اسب‌بخار و ۸۵۰ نیوتن‌متر رسیده تا در کنار صفر تا صد ۲.۷ ثانیه، این ابرخودرو ایتالیایی بتواند در نهایت به حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت دست یابد. بد نیست بدانید منصوری در حال کار بر روی یک نسخه تقویت شده از Maserati MC20 نیز هست که البته این یکی، مختص پیست طراحی و مهندسی شده، آن هم با توان ۷۴۰ اسب‌بخار و تعویض گیربکس ۸ سرعته اتومات دو کلاچ با یک گیربکس شش سرعته دستی با ضرایب سریع دنده. و از آنجایی که این برداشت، مختص پیست خواهد بود، قفس ایمنی و همچنین کپسول اتفاء حریق در کابین آن کار شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویری ببینید از برداشت تازه و جذاب منصوری از مازراتی MC20.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟