پیش فروش کامیون باری ۱۹ تن دیما

در طرح پیش فروش کامیون باری ۱۹ تن دیما، این محصول جدید گروه خودروسازی مایان با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان عرضه شده است.

سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
پیش فروش کامیون باری ۱۹ تن دیما

گروه خودروسازی مایان بخشنامه پیش فروش کامیون باری ۱۹ تن دیما را با موعد تحویل ۶۰ روزه و قیمت قطعی، اعلام کرد. براساس این بخشنامه پیش فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ شهریور فعال می‌شود و تا ساعت ۱۷ همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، قیمت قطعی کامیون باری ۱۹ تن دیما ۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده. در این طرح، خبری از سود مشارکت برای وجه پرداختی که می‌بایست بصورت نقدی از طریق سایت پرداخت شود، در نظر گرفته نشده اما در صورت انصراف مشتری از خرید، سود انصراف ۱۰درصد سالیانه به وجه پرداختی وی تعلق می‌گیرد.

کامیون باری دیما با کُد MR-285 محصولی است با ظرفیت مُجاز ۱۹ تُن که از موتور ۶ سیلندر ۷ لیتری کامینز یورو ۵ با ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۶ نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. این موتور دارای توربوشارژر Holset بوده و به جعبه دنده دستی با ۸ دنده جلو و ۲ دنده عقب متصل است. پشتیبان آن نیز مخزن سوخت ۴۰۰ لیتری آلومینیومی و مخزن ادبلو ۳۵ لیتری است.

از جمله امکانات این کامیون جدید گروه خودروسازی مایان باید به کروزکنترل، بخاری درجا، مه‌شکن جلو و عقب، دیلایت، گلگیر جلو و عقب، خروجی برق ۲۴ ولت، تهویه دستی، بوق بادی و برقی، سیستم پخش MP3 با درگاه USB، تعلییق بادی صندلی راننده، غربیلک فرمان قابل تنظیم، قفل مرکزی درب ها به همراه ریموت کنترل و شیشه بالابر های برقی اشاره کرد.

لازم به ذکر است ثبت نام در این طرح پیش فروش کامیون باری ۱۹ دیما از طریق سایت گروه خودروسازی مایان به آدرس www.mayan-group.com و یا با مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت امکان‌پذیر خواهد بود. در حال حاضر گروه خودروسازی مایان در شهرهای تبریز، اردبیل، سنندج، اراک، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، شیراز، زاهدان، گرگان، قم، قزوین و کرمان دارای نمایندگی رسمی است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟