فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند نیوفیس ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل بخشنامه فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس دیزلی را با قیمت قطعی حدودا ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان اعلام کرد.

جمعه - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
فروش پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس ایران خودرو دیزل - مرداد ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل قصد دارد از صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ فروش نقدی و اقساطی پیکاپ تونلند نیوفیس را به اجرا درآورد. در این طرح فروش که به روش نقدی با پرداخت یک، دو و یا سه‌ مرحله‌ای مبلغ نهایی خودرو و همچنین اقساطی با پیش‌پرداخت دو مرحله ای و بازپرداخت ۶ تا ۳۶ ماهه به اجرا درمی‌آید، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی شهریور و مهر ۱۴۰۱ اعلام شده. قیمت نهایی فروش نیز ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان در نظر گرفته شده که در خرید نقدی، تخفیف ۲۰ تا ۴۰ میلیونی برای ثبت‌نام کنندگان لحاظ خواهد شد. لازم به ذکر است در این طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس، سود مشارکت در نظر گرفته نشده اما مشمول سود انصراف ۱۰ درصد سالیانه می‌شود و در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، ۱۴ درصد جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد شد.

خودرو عرضه شده در این طرح، مدل دیزلی فوتون تونلند نیوفیس است که از موتور ۲.۸ لیتری کامینز ۱۷۴ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. این موتور به گیربکس ۵ دنده دستی گتراگ متصل بوده، محرک هر چهار چرخ پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که سیستم محرک چهار چرخ در این خودرو از تولیدات بورگوارنر است که توان تولیدی را با ضرایب سبک و سنگین به محور جلو و عقب منتقل می‌کند. در کنار این پیشرانه، ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس را با موتور بنزینی ۲۰۰ اسب‌بخاری که توان تولید ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد نیز عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس را با امکاناتی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سنسور پارک و دوربین عقب، چراغ‌های اتوماتیک جلو به همراه چراغ روشنایی در روز و تریم داخلی چرم دو رنگ عرضه می‌کند. در بخش امکانات ایمنی و همیار راننده نیز می‌توان به کنترل الکترونیک پایداری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، دو ایربگ، کنترل حرکت در سراشیبی و شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل و کنترل الکتریکی وضعیت انتقال قدرت می‌توان اشاره کرد.

جهت ثبت‌نام در این طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس می‌بایست به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه کنید. شروع ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. همانطور که اشاره شد، بسته به طرح انتخابی، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی از شهریور تا مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟