کمی ماهیت آفرودی‌تر برای کوچکترین پیکاپ فورد

پکیج Tremor اگرچه قدرت موتور Maverick را ارتقاء نمی‌دهد اما با فنربندی تقویت شده و تغییراتی در ظاهر، ماهیت آفرودی‌تر به این پیکاپ فورد داده.

دوشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
2023 Ford Maverick Trermor

بعد از رنجر، F150 و سری کاربری سنگین تراک‌های فورد، این بار کوچکترین پیکاپ این خودروساز آمریکایی یعنی موریک که در رده پیکاپ‌های کامپکت قرار می‌گیرد، با پکیج آپشنال و آفرودی Tremor ارتقاء می‌یابد. با این پکیج، Ford Maverick در کنار استفاده از فنربندی آفرودی‌تر با ۲۵ میلیمتر ارتفاع سواری بیشتر، ظاهری نسبتا بازنگری شده نیز داشته، در فضای داخلی از جزئیات مختص پکیج Tremor بهره می‌برد.

در Ford Maverick Tremor آنچه که در نگاه اول جلب نظر می‌کند، همین ژست آماده‌تر برای آفرود به واسطه ارتفاع سواری بیشتر و ترکیب آن با جزئیات نارنجی رنگی است که هم در باریکه میانی جلوپنجره و هم در رینگ‌های ۱۷ اینچ منحصربفرد این پیکاپ استفاده شده. رنگ نارنجی را در خطوط دوخت و نشان‌های استفاده شده در فضای داخلی نیز شاهد هستیم که در ترکیب با رنگ سیاه غالب در این محیط، هیجان بیشتر به آن بخشیده. این تیپ آفرودی فورد موریک دارای کروزکنترل آفرود موسوم به Trail Control نیز هست که راننده را قادر می‌سازد سرعت ثابت برای رانندگی در مسیرهای گل‌آلود، خاکی و … تنظیم کند. همچنین باید به امکان سفارش پکیج ۱.۴۹۵ دلاری Tremor Appearance Package اشاره کرد که جزئیات گرافیکی بدنه و تغییر رنگ قاب آینه ها و سقف به خاکستری کربنی را به همراه دارد.

پکیج آفرود Tremor برای تیپ‌های تجهیزاتی XLT و لاریات قابل سفارش بوده، ۲.۹۹۵ دلار به بهای تمام‌شده Ford Maverick اضافه می‌کند. محض یادآوری هم که شده بد نیست بدانید فورد موریک در حالت استاندارد با یک موتور ۲.۵ لیتری هایبرید که متصل به گیربکس CVT بوده و محرک محور جلو است، عرضه شده اما امکان سفارش آن با موتور ۲.۰ لیتری توربو اکوبوست نیز وجود دارد. این موتور متصل به گیربکس هشت سرعته اتومات، هم می‌تواند محرک محور مجلو باشد و هم چهارچرخ محرک. فورد از پاییز امسال تولید Maverick را در مکزیک آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟