موتورسیکلت های آماده‌تر BMW برای ماجراجویی

ب‌ام‌و در مدل ۲۰۲۳ تیپ تجهیزاتی جدید تروفی را به خانواده GS های ۱۲۵۰ خود اضافه کرده که آن را برای ماجراجویی های خارج از جاده، آماده‌تر می‌کند.

سه شنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
2023 BMW R 1250 GS Trophy Adventure

با فرا رسیدن تابستان، بازار موتورسیکلت های سفری آفرود، موسوم به ادونچربایک نیز دوباره داغ شده. BMW Motorrad هم که افتاده روی دور معرفی مدل۲۰۲۳ تولیدات خود، فرصت را مناسب دانسته تا R 1250 GS Trophy و R 1250 GS Trophy Adventure را نیز به عنوان همراه به‌روز شده ماجراجویی ها به ادونچرسواران معرفی کند.

در مدل۲۰۲۳ دیگر خبری از رنگ های زرد-سیاه موسوم به ۴۰ سالگی سری GS و همچنین Blackstorm Metallic برای این ادونچربایک های ب‌ام‌و نیست. در عوض، ب‌ام‌و هر دو این مدل ها را در تیپ تجهیزاتی تروفی عرضه می‌کند. این تیپ با ترکیب رنگ آبی نفتی – سفید یخچالی عرضه می‌شود که جلوه خاصی به آن می‌بخشد. اما همه چیز به تغییر رنگ ختم نشده و ب‌ام‌و یک سری امکانات جدید که مناسب برای ادونچرسواران است را نیز در قالب آن ارائه می‌کند.

از جمله اینها باید به رینگ های سیمی با پره‌های ضربدری، زین رالی، شیشه بادگیر و محافظ رادیاتور و شاسی BMW Sport، زیرپایی های آفرود، استارت بدون کلید و کنترل فشار باد تایرها اشاره کرد. فلاشرهایی که با گردش فرمان به سمت مخالف، خاموش می‌شود نیز در قالب این موتورسیکلت های جدید BMW Motorrad ارائه شده که البته می‌توان این ویژگی را از طریق منو تنظیمات غیرفعال کرد.

برای مدل ۲۰۲۳، ب‌ام‌و هم R 1250 GS و هم R 1250 GS Adventure را با چراغ های LED به بازار می‌فرستد. این درحالی است که به واسطه مشکلات ناشی از کمبود ریزتراشه، ب‌ام‌و مجبور بوده مدل ۲۰۲۲ این موتورسیکلت ها را با چراغ‌های هالوژن عرضه کند. حال باید منتظر ماند و دید که با آغاز عرضه مدل ۲۰۲۳، این مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

هنوز قیمت‌گذاری مدل۲۰۲۳ ب‌ام‌و R 1250 GS و R 1250 GS Adventure اعلام نشده اما محض اطلاع هم که شده بد نیست بدانید مدل۲۰۲۲ این موتورسیکلت‌های آلمانی در حال حاضر به ترتیب قیمت ۱۷.۹۹۵ و ۲۰.۳۴۵ دلاری دارند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟