پیگیری ایجاد استراحتگاه برای رانندگان در پایانه بندر امام خمینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان: امیدواریم مشکلات موجود در بندر امام خمینی به زودی مرتفع شده، و رفاه و آسایش رانندگان تامین شود.

یکشنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
پیگیری ایجاد استراحتگاه برای رانندگان در پایانه بندر امام خمینی

محمد جولانژاد با اشاره به اهمیت حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) و اعلام این که ایجاد استراحتگاه در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان از سوی این اداره کل پیگیری می‌شود، افزود: اهمیت و حساسیت حمل و نقل کالا و تشکل‌های صنفی بر کسی پوشیده نیست چرا که حمل و نقل کالا موجب توسعه اقتصاد ملی می‌شود.

به گزارش فارسی‌کار و به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: حمل و نقل کالا به ویژه حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی، زمینه ساز توسعه اقتصادی در بخش‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل و دیگر بخش‌های کشور می‌شود و به همین دلیل حل مشکلات صنف حمل و نقل کالا اثربخشی قابل توجهی را به دنبال دارد.

جولانژاد با بیان اینکه ایجاد استراحتگاه در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیگیری خواهد شد، گفت: تامین زیرساخت‌ها در پایانه بندر امام خمینی(ره) بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و تاکنون فعالیت‌های خوبی در پایانه بندر امام (ره) انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم مشکلات موجود در بندر امام خمینی به زودی مرتفع و رفاه و آسایش رانندگان و به تبع آن شرکت‌های حمل و نقل تامین شود تا شاهد افزایش استقبال رانندگان برای حضور در این بندر و تسریع حمل کالا از این بندر به مقاصد مورد نظر باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ادامه با اعلام این که در سه ماه نخست امسال بیش از ۱۱ میلیون و ۳۶۰ هزار تن انواع کالا از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابجا شد، اظهار داشت: در طول این سه ماه انواع کالاها از مبادی استان به سایر نقاط کشور حمل شده است تا در مقاصد مورد نظر ذخیره سازی و یا توزیع شود.

وی با اشاره به این که این میزان کالا توسط ۶۱۳ هزار دستگاه کامیون جابجا شده و عمده کالاهای جابجا شده شامل کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی، مواد صنعتی و پتروشیمی بوده است، افزود: میزان کالای جابجا شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟