با ۲۵۰ میلیون تومان پیکاپ مکث موتور کلوت را ثبت نام کنید

شرکت مکث موتور در طرح پیش‌فروش جدید کلوت، مدل دنده‌ای این پیکاپ را با پیش‌پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه کرده است.

چهارشنبه - ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
ثبت نام پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت - تیر ماه ۱۴۰۱

شرکت مکث موتور شرایط فروش جدیدی را برای پیکاپ کلوت دنده ای اعلام کرده است. در این طرح که قرار است از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز شود، پیکاپ کلوت با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده و امکان ثبت نام آن با واریز ۲۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت وجود دارد. ثبت درخواست شرکت در این طرح پیش فروش پیکاپ کلوت هم بصورت اینترنتی، با مراجعه به سایت رسمی شرکت مکث‌موتور امکان‌پذیر خواهد بود و هم بصورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور.

مشتری پس از ثبت نام و تا زمان تحویل خودرو، جدای از مبلغ پیش‌پرداخت، ملزم به پرداخت ۴۳۷ میلیون تومان در سه مرحله خواهد بود که این پرداخت‌ها عبارتند از یک فقره چک ۱۰۰میلیون تومانی به تاریخ ۲۰مرداد ۱۴۰۱، یک فقره چک ۸۷میلیون تومانی به تاریخ ۲۰شهریور ۱۴۰۱ و ۲۵۰میلیون تومان پرداخت نقدی در زمان صدور دعوتنامه. باقیمانده مبلغ نهایی خودرو که ۹۸۷ میلیون تومان اعلام شده نیز در قالب سه فقره چک ۱۰۰میلیون تومانی به سر رسید پانزدهم ماه های آذر، دی و بهمن ۱۴۰۱ از مشتری دریافت خواهد شد.

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودرو است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط پیش فروش و همچنین آشنایی بیشتر با محصول می‌توانید با ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و یا به سایت رسمی شرکت مکث‌موتور به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

سایت شرکت مکث موتور
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟