جزئیات قیمت هیوندای پالیسید ۲۰۲۳

هیوندای مدل۲۰۲۳ کراس‌اوور بزرگ ۳ردیف سرنشین خود را با افزایش ۱.۳۵۰ تا ۲.۰۰۰ دلاری قیمت به نسبت مدل۲۰۲۲ (پیش از فیس‌لیفت) به بازار می‌فرستد.

شنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ - مدل آفرود XRT

هیوندای در موتورشو نیویورک بود که از فیس‌لیفت ۲۰۲۳ پالیسید با ظاهری مدرن‌تر و لیست به‌روز شده امکانات، رونمایی کرد. حال قیمت‌گذاری این محصول جدید برای بازار آمریکای شمالی درحالی اعلام می‌شود که بسته به تیپ تجهیزاتی، شاهد افزایش ۱.۳۵۰ تا ۲.۰۰۰ دلاری قیمت آن به نسبت مدل ۲۰۲۲ (پیش از فیس‌لیفت) هستیم. با این افزایش قیمت، مدل پایه هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ یعنی تیپ SE قیمت ۳۴.۹۵۰ دلاری خواهد داشت، عددی که در مجهزترین تیپ تجهیزاتی یعنی کالیگرافی به ۵۰.۸۰۰ دلار می‌رسد. لازم به ذکر است برای ۲۰۲۳، یک تیپ تجهیزاتی جدید با نام XRT نیز به خانواده Hyundai Palisade اضافه می‌شود که مشخصه بارز آن، ظاهر آماده‌تر برای آفرود به نسبت دیگر تیپ‌های تجهیزاتی است.

تمامی Palisade های ۲۰۲۳ هیوندای از موتور ۳.۸ لیتری V6 که با ۲۹۱ اسب‌بخار قدرت، به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است، نیرو می‌گیرند. این پیکربندی در تمامی تیپ‌های تجهیزاتی بصورت استاندارد، محرک محور جلو است اما امکان سفارش بصورت AWD با هزینه بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد، برای مدل ۲۰۲۳ تیپ جدید XRT به خانواده Hyundai Palisade اضافه شده است. پالیسید XRT در بین تیپ‌های پنجگانه این SUV سه‌ردیف سرنشین، از نظر قیمتی حد وسط به حساب می‌آید اما از نظر ظاهری، به لطف رینگ‌های ۲۰ اینچ استاندارد به رنگ سیاه، طرح تهاجمی‌تر زیر سپر و پادری ها، رنگ سیاه جلوپنجره و باربند سقفی، به نظر آفرودی‌تر جلوه می‌کند. این تیپ دارای سانروف برقی نیز بوده، در مدل AWD از کنترل ترمز در سرازیری، حالت های رانندگی برقی و یدک‌کشی و همینطور قفل AWD است. البته از نظر پیشرانه تفاوتی با تیپ‌های دیگر ندارد.

محض یادآوری هم که شده بد نیست بدانید در کنار تغییرات ظاهری، هیوندای پالیسید در مدل ۲۰۲۳ با تازه‌ترین نسل سرویس های متصل بلولینک عرضه شده و نویگیشن ۱۲ اینچ با وضوح تصویر 720p، وای‌فای هاتسپات، پورت‌های جدید USB-C و سیستم اطلاعات و سرگرمی Digital Key 2 Touch با قابلیت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS از دیگر موارد جدید آن هستند. شارژر وایرلس سریع‌تر از قبل، اضافه شدن ایربگ های جانبی صندلی‌های جلو و وسط به لیست تجهیزات ایمنی استاندارد و اضافه شدن ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار احتمال تصادف در دنده عقب، کروزکنترل هوشمند مبتنی بر نویگیشن، همیار راننده در بزرگراه و پارک از راه دور به لیست تجهیزات همیار را نیز باید به لیست تازه‌های فیس‌لیفت Hyundai Palisade اضافه کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟