فروش نقدی کامیون کشنده فوتون ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل بخشنامه فروش نقدی کامیون کشنده یورو۴ فوتون AUMAN 4×2 430 را با موعد تحویل آبان و آذر ۱۴۰۱ و قیمت جدید، اعلام کرد.

پنجشنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
فروش نقدی کامیون کشنده فوتون ایران خودرو دیزل

در بخشنامه جدید فروش نقدی کامیون کشنده فوتون H4 یورو ۴ که ویژه میلاد امام رضا (ع) است، قیمت این محصول ایران خودرو دیزل در حالی نزدیک به ۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده که قیمت قطعی آن در آخرین بخشنامه فروش سال گذشته (۱۴ اسفند ۱۴۰۰) نزدیک به ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بود. با این حساب، قیمت این کامیون کشنده چینی افزایش تقریبا ۴۰۰ میلیون تومانی داشته است.

طرح فروش جدید کامیون کشنده فوتون H4 در دو موعد تحویل آبان و آذر ۱۴۰۱ به اجرا درخواهد آمد. مبلغ پرداختی در هنگام ثبت‌نام نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان است. مابقی مبلغ نهایی نیز با سه فقره چک تا زمان تحویل خودرو، تسویه خواهد شد. در این طرح، سود مشارکت برای وجه پرداختی مشتری لحاظ نشده اما مشمول سود انصراف ۱۰ درصد سالیانه بوده، در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۱۴ درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد شد.

جهت ثبت‌نام می‌بایست از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه فرمایند. این طرح در تعداد و مدت زمان محدود به اجرا در خواهد آمد. جهت انتقال به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو‌دیزل کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت فروش ایران خودرو دیزل
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟