با Elia Edition One، محصول STX Motorhomes آشنا شوید؛

تبدیل کامیون بنز به یک خانه رویایی برای سفر و ماجراجویی!

تصور کنید یک خانه لوکس برپایه جدیدترین کامیون بنز دارید که می‌توانید با آن به هر جایی که دوست دارید، سفر کنید! اولین مقصدتان کجا خواهد بود؟

چهارشنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
تبدیل کامیون بنز به یک خانه رویایی برای سفر و ماجراجویی

آنچه که شرکت STX Motorhomes در قالب سرای متحرک جدید خود، Elia Edition One ارائه کرده، به نوعی بازنویسی داستان موتورهوم ها به سبکی مدرن است. طراحی یکدست و پویای این مکعب مستطیل خاکستری توسعه یافته برپایه کامیون بنز آکتروس، بطور مشخص برگرفته از دنیای موتوراسپرت و همچنین دنیای قایق های لوکس مسافرتی است. در واقع با Elia Edition One قرار است با تعبیر تازه‌ای از واژه خانه های متحرک آشنا شوید؛ تعبیری که شاید “ماجراجویی مجلل” نزدیک ترین مترادف آن باشد.

تبدیل کامیون بنز به یک خانه رویایی برای سفر و ماجراجویی

“ایلیا ادیشن وان” یک خانه لوکس و رویایی است که می‌توانید با آن، به هر جایی که دوست دارید، مسافرت کنید! بله، این ساخته جدید اس‌تی‌ایکس موتورهومز یک خانه متحرک برپایه نسل جدید مرسدس-بنز آکتروس است که نه تنها تمامی آنچه که برای زندگی در یک محیط دنج و آرام نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه دارای فضاهای بسط‌پذیر نیز هست.

تبدیل کامیون بنز به یک خانه رویایی برای سفر و ماجراجویی

در این موتورهوم لوکس، چهار فضای بسط‌پذیر از دو طرف در نظر گرفته شده که یکی برای آشپرخانه، یکی برای نشیمن و دو فضای دیگر برای اتاق‌های خواب هستند. با باز شدن این فضاها، محیط داخلی ایلیا ادیشن وان به یک خانه نسبتا جادار و دلباز تبدیل می‌شود که دارای دو صفحه گرم شونده برای پخت و پز، هود آشپرخانه، مایکروفر-اجاق ترکیبی، یخچال با فریزر، سینک دوتایی با شیر آب، ماشین ظرف‌شویی، حمام و توالت با تهویه و خشک‌کن حوله‌ها، اتاق خواب دو نفره با تهویه و تلویزیون، و نشیمن مبله با تهویه و تلویزیون ۴۳ اینچ، ماهواره، میز با قابلیت جابجایی و مبلمان تخت‌شو چرم و پارچه است.

تبدیل کامیون بنز به یک خانه رویایی برای سفر و ماجراجویی

در حالت عادی و بدون باز شدن فضاهای بسط‌پذیر دو طرف، ایلیا ادیشن وان دارای طول ۱۲ متر، عرض ۲.۵۵ متر و ارتفاع ۴ متر است. محرک آن یک موتور ۵۱۰ اسب‌بخاری مرسدس-بنز است و امکان جابجایی خودرو با یدک‌کش برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین به جای آینه های جانبی مرسوم، سیستم فعال کنترل فاصله با خودرو مقابل، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، ترمز اضطراری اتوماتیک و نویگیشن نیز بخشی از امکاناتی هستند که نسل جدید کامیون بنز آکتروس به ایلیا ادیشن وان اضافه کرده است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟