با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روز کاری؛

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد

اولین بخشنامه فروش پیکاپ جدید سانگ یانگ موسو گرند خان با قیمت مصوب ۳.۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان به نمایندگی های مجاز صنایع خودروسازی ایلیا ابلاغ شد.

سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا از آغاز فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند “خان” و ورود رسمی این خودرو بازار ایران از صبح روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه خبر داد. در این طرح فروش که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، قیمت مصوب پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند “خان”، ۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعلام شده و متقاضیان می‌توانند این حکمران جدید بازار پیکاپ های ایران را با قیمت قطعی و پرداخت سه مرحله‌ای وجه خودرو، خریداری کنند.

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran
شرایط فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان
قیمت مصوبپیش‌پرداخت
(در زمان ثبت‌نام)
پرداخت دوم
(چک ۴۵ روزه)
۳.۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۱.۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۹۰۰ میلیون تومان
الباقی قیمت خودرو در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت، قابل پرداخت می‌باشد.
سود مشارکتسود انصرافجریمه تاخیر
۱۸% سالیانه۱۵% سالیانه۱۹% سالیانه
رنگ‌های قابل عرضه: مشکی، سفید، بژ، خاکستری، سبز، قرمز
تحویل: ۹۰ روز کاری
زمان ثبت‌نام: ۱۷ الی ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳
فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

آغاز رقابت ویژه در بازار ایران با “خان”

به گفته عقیل مصطفایی، پیش فروش جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا از صبح امروز (۱۷ مهر ماه) آغاز شد و تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت. معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا با اعلام این خبر، تاکید کرد: خودروسازی ایلیا در راستای تکمیل سبد محصولات این شرکت و همچنین برنامه ریزی عرضه خودروی موسو گرند “خان” به بازار به زودی رقابت ویژه‌ای را با سایر محصولات موجود در بازار رقم خواهد زد.

مصطفایی افزود: شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط پیش فروش خودروی پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان را با قیمت قطعی و شرایط پرداخت بصورت سه مرحله‌ای شامل پیش پرداخت (در هنگام ثبت‌نام)، پرداخت مرحله دوم طی چک ۴۵ روزه و پرداخت مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه در نظر گرفته است.

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا با اشاره به محبوبیت برند سانگ یانگ در بازار ایران تاکید کرد: خودروی موسو گرند خان یکی از پیکاپ‌های محبوب کره‌ای است که برای اولین بار توسط صنایع خودروسازی ایلیا در شهریورماه ۱۴۰۳ به بازار معرفی شد.

او ادامه داد: قرار است محصول جدید خودروسازی ایلیا با شرط تحویل ۹۰ روزه و در شش رنگ متنوع با مدل ۱۴۰۳ و گارانتی ۵ ساله ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر به مشتریان عرضه شود.

مصطفایی در پایان گفت: پیش فروش مرحله اول پیکاپ موسو گرند “خان در مدت زمان محدود و به صورت مستقیم (دریافت فرم رزرو)، تنها از طریق وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا امکان پذیر است.

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

شرایط فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان

همانطور که اشاره شد، از صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر) اولین بخشنامه فروش پیکاپ جدید سانگ یانگ موسو گرند خان فعال شده و متقاضیان، می‌بایست با دریافت فرم رزرو از سایت فروش محصولات صنایع خودروسازی ایلیا نسبت به ثبت‌نام این خودرو تا ۱۹ مهر ماه اقدام نمایند.

پیش‌پرداخت طرح فروش، ۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان می‌باشد و متقاضی خرید پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان می‌بایست در هنگام ثبت‌نام، در کنار پرداخت وجه اعلامی به عنوان پیش‌پرداخت، یک فقره چک ۴۵ روزه به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به عنوان پرداخت دوم به شرکت ارائه دهد. مابقی قیمت خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت، پیش از تحویل خودرو از مشتری دریافت خواهد شد.

SsangYong Musso Grand Khan Pickup

برای اولین طرح فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان، ۱۸ درصد سود مشارکت سالانه و ۱۵ درصد سود انصراف سالانه در نظر گرفته شده. در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به خریداران نیز ۱۹ درصد سالانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود. با این شرایط، صنایع خودروسازی ایلیا اعلام کرده که تحویل خودروهای ثبت‌نامی به خریداران، ۹۰ روز کاری خواهد بود.

گفتنی است مشتریان می‌توانند پیکاپ Musso Grand Khan را در شش رنگ مشکی، سفید، بژ، خاکستری، سبز و قرمز خریداری کنند. گارانتی خودرو نیز همانطور که در صحبت های معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا به آن اشاره شد، پنج سال و یا پیمایش ۱۵۰ هزار کیلومتر (هر کدام که زودتر فر برسد) خواهد بود.

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

موتور و گیربکس پیکاپ موسو

محرک پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان، یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ e-XGDI200T است با قدرت ۲۲۵ اسب‌بخار و توان تولید بیشینه گشتاوری برابر با ۳۵۰ نیوتن‌متر. این موتور یورو ۶ ساخت SsangYong، متصل به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین است و در سیکل ترکیبی، صدی ۱۱.۶ لیتر بنزین می‌سوزاند.

این پیشرانه پرکشش، چهار چرخ محرک (4WD) با اولویت محور عقب است که در کنار بهره‌مندی از قفل دیفرانسیل، حالت های مختلف انتقال قدرت (دو چرخ سبک، چهار چرخ سبک و چهار سنگین)، زوایای مناسب صعود و فرود، و البته، بهره‌مندی از پیکربندی اتاق جدا از شاسی (شاسی مستقل)، توانایی آفرود بسیار خوبی به KGM (سانگ‌یانگ) موسو خان می‌دهد.

فروش پیکاپ سانگ یانگ موسو گرند خان آغاز شد - SsangYong Musso Grand Khan Pickup in Iran

امکانات سانگ یانگ موسو گرند خان

۶ ایربگ (جلو، جانبی جلو و پرده‌ای)، رادار هشدار نقاط کور، رادار هشدار ترافیک عبوری از پُشت خودرو در هنگام دنده عقب، رادار هشدار خروج امن سرنشینان خودرو، رادار هُشدار برخورد هنگام خروج از لاین مسیر، نشانگر فشار باد تایرها، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل، دید ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دنده عقب، کنترل پایداری الکترونیک و سیستم ضدواژگونی فعال از مواردی هستند که در لیست امکانات ایمنی پیکاپ موسو گرند خان جلب نظر می‌کنند.

در بخش رفاهی نیز ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۲.۳ اینچ، نمایشگر ۱۲.۳ اینچ دیجیتال به جای نشانگرهای مرسوم پشت فرمان، صندلی های برقی جلو (۸ جهته به همراه تنظیم ۲ جهته گودی کمر برای راننده و ۶ جهته برای سرنشین کناری)، سیستم سرمایش صندلی‌های جلو و سیستم گرمایش صندلی‌های جلو و عقب، تهویه اتوماتیک با تنظیم دو نقطه‌ای، GPS و سیستم صوتی با ۶ بلندگو از امکانات پیکاپ KGM (سانگ‌یانگ) موسو خان می‌باشند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • علیرضا | 17 مهر 1403 - 04:43

    ماشین مجهز و جونداری به نظر میاد، ولی خداییش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون براش خیلی قیمت بالاییه!

  • احمدرضا | 17 مهر 1403 - 05:26

    چه خبره؟ ۳.۱۰۰؟ واسه پیکاپ کره‌ای؟ پولمون واقعا بی‌ارزش شده 😕