یک موتور واحد روی تمامی تیپ‌ها؛

تغییرات شورولت کالورادو در مدل ۲۰۲۵

شورولت در مدل ۲۰۲۵ کالورادو موتور ۲.۷ پایه را از تیپ‌بندی ها، حذف کرده و حال، تمامی تیپ‌ها را با موتور ۲.۷ لیتری ۳۱۰ اسب‌بخاری عرضه می‌کند.

یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
پیکاپ شورولت کالورادو مدل ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Chevrolet Colorado

شورولت کالورادو که یک پیکاپ میدسایز با ابعاد و تناسباتی نزدیک به پیکاپ‌هایی همچون فورد رنجر، تویوتا هایلوکس (تاکوما) و ایسوزو دی‌مکس است، دو سال و نیم پیش بود که با تغییرات خوشایند در طراحی و مهندسی، تغییر نسل داد. حال شورولت برای مدل ۲۰۲۵، یک تغییر بزرگ داشته.

پیکاپ شورولت کالورادو مدل ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Chevrolet Colorado

در مدل جدید، دیگر خبری از موتور ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربوشارژ که با ۲۳۷ اسب‌بخار قدرت، موتور پایه کالورادو به حساب می‌آمد، نیست.

در عوض، تمامی تیپ های شورولت کالورادو ۲۰۲۵ با موتور ۲.۷ لیتری توربوشارژ قدرتمندتری عرضه می‌شوند که TurboMax نام دارد و با ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

پیکاپ شورولت کالورادو مدل ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Chevrolet Colorado

با این موتور قدرتمندتر که به گیربکس ۸ سرعته اتومات متصل است، شورولت کالورادو ۲۰۲۵ توان یدک‌کشی ۳.۵ تُن خواهد داشت و در تیپ اسپرتی ZR2 در کمتر از ۷.۵ ثانیه از حالت سکون تا تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

متوسط مصرف سوخت نیز با موتور قدرتمندتر، صدی ۱۲.۴ لیتر در شهر اعلام شده و صدی ۱۰ لیتر در جاده. شروع قیمت شورولت کالورادو از حدود ۳۰ هزار دلار است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟