شایعه عجیبی که در چین پیچیده؛

چری چین مازراتی را می‌خرد؟!

شایعه شده که قرار است استلانتیس تملک مازراتی را به یک خودروساز چینی واگذار کند؛ نام خودروسازی چری چین نیز بین خریداران احتمالی مازراتی، آمده!

دوشنبه - ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴

چری | Chery، خودروساز بزرگ چینی که طی سال های گذشته، رُشدی خیره‌کننده، هم در توسعه محصول، و هم در فروش داشته، و در بازار خودرو کشورمان نیز سال‌هاست حضور پُر رنگی دارد، تصمیم دارد مازراتی را تحت تملک خود درآورد! این شایعه ای است که طی هفته های گذشته در بین رسانه های چینی نقل میشد. چری در واکنش به این شایعات، اعلام کرده در این مورد، خبر موثقی وجود ندارد.

شروع شایعه، از آنجا بود که گفته شد استلانتیس تملک مازراتی | Maserati را به یک خودروساز چینی واگذار خواهد کرد و در این همین بین، نام چری به عنوان یکی از خریداران بالقوه مازراتی مطرح شد. البته همینطور که چری شایعات مطرح شده را رد کرده، استلانتیس نیز اعلام کرده خبر فروش مازراتی به یک چینی‌ها، شایعه ای بیش نیست و این اتحاد بزرگ خودرویی، نه تنها قصد فروش مازراتی را ندارد، بلکه خبری از ادغام این برند با دیگر برندهای لوکس نیز نخواهد بود.

پیش‌تر نیز گفته شده بود XPENG، خودروساز پیشرو چینی که محصولاتش، از به‌روز ترین خودروهای چینی از نظر تکنولوژی و سطح امکانات می‌باشند، قصد خرید مازراتی را دارد و در کنار آن، یک برند جدید با مازراتی ایجاد خواهد کرد. البته این شایعه نیز از سوی XPENG، رد شد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟