با قیمت علی‌الحساب و تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳؛

فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی گروه بهمن

شرایط واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام متقاضیان اولویت‌دهی شده خرید سانگ یانگ کوراندو در مرحله اخیر فروش یکپارچه خودرو های وارداتی اعلام شد.

شنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
با قیمت علی‌الحساب و تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳؛ فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی گروه بهمن

بی‌ام کارز، زیرمجموعه نوپای گروه بهمن که در این گروه، وظیفه واردات خودرو به کشور را دارد، بخشنامه فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی را به نمایندگی های مجاز خود، ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه فروش که ویژه متقاضیان خرید سانگ یانگ کوراندو در مرحله اخیر عرضه خودرو های وارداتی است، متقاضیان می‌توانند با واریز ۹۷۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود برای نمونه تک دیفرانسیل Korando را تکمیل نمایند. برای نمونه دو دیفرانسیل نیز مبلغ پیش‌پرداخت، ۹۸۵ میلیون تومان اعلام شده است.

نوع خودروسانگ یانگ کوراندو FWDسانگ یانگ کوراندو AWD
قیمت علی‌الحساب (تومان)۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰
پیش‌پرداخت (تومان)۹۷۵.۰۰۰.۰۰۰۹۸۵.۰۰۰.۰۰۰
مدل سال۲۰۲۳
رنگ قابل‌عرضهمشکی، خاکستریمشکی، خاکستری، آبی
تریم داخلیمشکی – سفیدمشکی – سفید
سود مشارکت / انصرافصفر
جریمه تاخیر۳% ماهیانه
موعد تحویلهفته آخر آبان ۱۴۰۳
زمان ثبت‌نام۱۹ الی ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳
با قیمت علی‌الحساب و تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳؛ فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی گروه بهمن

گفتنی است پیش‌پرداخت اعلامی، ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب خودروهاست. قیمت علی‌الحساب که البته قیمت نهایی برای خریدار نبوده و هزینه های قانونی نظیر مالیات، شماره‌گذاری، بیمه، اسقاط و حمل خودرو در آن لحاظ نشده، برای مدل تک دیفرانسیل سانگ یانگ کوراندو، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و برای مدل دو دیفرانسیل، ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده.

موعد تحویل خودرو های ثبت‌نامی نیز هفته آخر آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

در این مرحله از فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی بی‌ام کارز گروه بهمن، با وجود خواب دست‌کم چهار ماهه وجه پرداختی، سود مشارکت و یا انصراف در نظر گرفته نشده و تنها در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۳ درصد جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

با قیمت علی‌الحساب و تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳؛

متقاضیانی که اولویت خریدشان از این طرح فروش سانگ یانگ کوراندو وارداتی، تایید شده، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه تا پایان روز جمعه ۲۹ تیر ماه فرصت این را خواهند داشت تا با واریز وجه پیش پرداخت در صفحه بی‌ام کارز سایت فروش محصولات گروه بهمن، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برای مدل تک‌دیفرانسیل، امکان ثبت سفارش در رنگ های مشکی و خاکستری فراهم آمده، با تریم داخلی مشکی-سفید. مدل دو دیفرانسیل نیز در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی، با تریم داخلی مشکی-سفید قابل سفارش خواهند بود. این خودرو با گارانتی ۳ ساله یا پیمایش ۱۰۰ کیلومتر توسط BM Cars عرضه می‌شوند.

2023 SsangYong Korando

مشخصات سانگ یانگ کوراندو وارداتی

سانگ یانگ کوراندو وارداتی BM Cars دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۶۳ اسب‌بخاری است که توان تولید ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را داشته، به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. این پیکربندی پیشرانه، صفر تا صد ۹.۳ ثانیه به خودرو می‌دهد و متوسط مصرف سوختش، صدی ۷.۷ لیتر می‌باشد.

صندلی‌های برقی جلو (۶ جهته راننده و ۴ جهته سرنشین) همراه با گرمکن، سانروف، فرمان برقی، مولتی‌مدیا لمسی ۸ اینچی و پُشت‌آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچ، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، شارژر وایرلس تلفن همراه و تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه از امکانات رفاهی این خودرو می‌باشند.

2023 SsangYong Korando

در بخش ایمنی نیز باید به بهره‌مندی SsangYong Korando وارداتی بی‌ام‌ کارز گروه بهمن از مورادی نظیر شش ایربگ (جلو، جانبی،پرده‌ای)، کنترل پایداری الکترونیک، دوربین دید عقب، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، رادار هشدار خروج از پارک، ترمز اضطراری خودکار، رادار تشخیص نقطه كور، هشدار دهنده حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبيقی، رادار هشدار هنگام تغییر لاین، حفظ حركت بين خطوط اشاره کرد. گفتنی است برای رانندگی نیز امکان انتخاب از بین سه حالت استاندارد، اقتصادی و اسپرت در نظر گرفته شده است.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟