با یک طراحی ظاهری کاملا متفاوت از قبل؛

چانگان CS75 پلاس ۲۰۲۵ در راه است

چانگان CS75 پلاس که یک SUV میدسایز است و از محبوب‌ترین خودرو های کلاس خود در بازار چین به حساب می‌آید، از نیمه دوم ۲۰۲۴ نسل عوض می‌کند.

سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
با یک طراحی ظاهری کاملا متفاوت از قبل؛ چانگان CS75 پلاس ۲۰۲۵ در راه است

چانگان رفته رفته آماده می‌شود تا نسل جدید SUV میدسایز خود، CS75 پلاس را با یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسل فعلی، روانه بازار چین؛ خودرویی که طی ماه‌های گذشته، همواره یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار چین بوده و همین، اهمیت نسل جدید آن را دو چندان می‌کند.

نسل جدید چانگان CS75 پلاس در نمای جلو از یک جلوپنجره پارامتریک جدید که از تکرار V-های بزرگ شونده شکل گرفته، هویت می‌گیرد و در طرفین جلوپنجره ههم چراغ‌های C-شکلی را شاهد هستیم که خط نور دیلایت‌هایش را از چهار باریکه افقی روی هم می‌گیرد.

با یک طراحی ظاهری کاملا متفاوت از قبل؛ چانگان CS75 پلاس ۲۰۲۵ در راه است

در نمای جانبی، دیگر خبری از کاراکترلاین دوتایی بُرشی، نیست و فرم‌ها، عضلانی و البته، نرم، طراحی شده‌اند. دستگیره‌ها نیز به جای نمونه های مرسوم، از نوع مخفی‌شوند در بدنه هستند. در کنار این عناصر، باید به رینگ های جدید نیز اشاره کنیم که مقاومت کمتری در برابر جریان هوای اطراف خود در حرکت دارند.

در ضمن، دیگر خبری از طرح ستون به اصطلاح مخفی عقب نیست. در نمای عقب نیز طراحی چراغ‌های متصل به هم، ساده‌تر شده، البته با یک گرافیک مدرن و جذاب.

با یک طراحی ظاهری کاملا متفاوت از قبل؛ چانگان CS75 پلاس ۲۰۲۵ در راه است

فعلا تصاویری از فضای داخلی چانگان CS75 پلاس ۲۰۲۵ منتشر نشده اما احتمالا با یک طراحی ساده و مینیمال که شبیهش را پیش‌تر در یونی-زی دیده‌ایم در کابین نسل جدید CS75 پلاس طرف خواهیم بود که به جای نمایشگرهای دوتایی به هم چسبیده، از یک نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد و یک پُشت‌آمپر باریک و کوچک در پُشت فرمان D-کات بهره می‌برد.

طبق اطلاعاتی که ارائه شده، شروع عرضه چانگان CS75 پلاس جدید با یک موتور ۱.۵ لیتری توربو خواهد بود، آن هم در دو سطح قدرت ۱۸۵ و ۱۸۹ اسب‌بخاری. البته در ادامه، موتور ۲.۰ لیتری توربو نیز به گزینه های قابل عرضه برای پیشرانه اضافه خواهد شد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟