همزمان با راه‌اندازی سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه؛

مهلت تکمیل وجه خودرو های وارداتی GAC تمدید شد

سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه، راه‌اندازی شد و حال، متقاضیان خرید خودرو های وارداتی GAC می‌توانند از این طریق، تکمیل وجه نمایند.

سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

راساموتور خاورمیانه طی روزهای گذشته فراخوان واریز وجه خودرو های وارداتی GAC عرضه شده در سامانه یکپارچه را به متقاضیان نوبت‌دهی شده خرید این خودرو ها، ارسال کرده. این دسته از متقاضیان، تا پایان روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه فرصت پرداخت وجه و تکمیل فرآیند ثبت‌نام خرید خودرو های وارداتی GAC را داشتند اما با تمهیدات صورت گرفته از سوی شرکت راساموتور خاورمیانه برای فراهم آوردن زیرساخت پرداخت مستقیم وجه از طریق سایت این شرکت در راستای سهولت هرچه بیشتر فرآیند ثبت‌نام، مهلت تکمیل وجه تا پایان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

مدل خودروقیمت (تومان)رنگ قابل‌عرضه
GAC GS3۱.۹۸۷.۲۱۴.۵۲۰سفید، نقره‌ای، خاکستری، آبی
GAC Emkoo۲.۳۷۰.۰۵۵.۵۲۰سبز، نقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستری
GAC Empow۲.۱۶۸.۳۹۹.۸۰۰
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
سود مشارکت/انصراف:
جریمه تاخیر: ۲.۵ درصد ماهیانه

طبق بخشنامه ارسال شده برای نمایندگی های مجاز شرکت، تکمیل وجه مشتریان برای خودرو های وارداتی GAC، با قیمت های جدید که ناشی از افزایش نرخ هزینه های قانونی عرضه خودرو نظیر مالیات، بیمه، شماره‌گذاری، اسقاط و …، افزایش حدودا ۱۱۷ تا ۱۲۰ میلیون تومانی داشته، انجام می‌شود.

همانطور که اشاره شد، تکمیل وجه از طریق سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه صورت می‌پذیرد. پس از گذشت ۷۲ ساعت از واریز وجه و دریافت کُد رهگیری، متقاضیان می‌بایست با مراجعه به نمایندگی مجاز انتخابی، نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه به نمایندگی برای عقد قرارداد عبارتند از اصل و کپی مدارک شامل کارت ملی، گواهینامه و شناسنامه (تمامی صفحات)، مدارک احراز محل سکونت (گواهی سخا) که می‌بایست مطابق با بخشنامه راهور فراجا باشد و ارائه شماره شبا ۲۴ رقمی ثبت شده در زمان ثبت نام آنلاین در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی. ارائه رسید واریز وجه و کُد رهگیری در زمان عقد قرارداد نیز الزامی است.

5 از 5 رای

نظر شما چیست؟