با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شد؛

فروش کامیون باری آمیکو با تحویل ۳۰ تا ۴۵ روزه

مرحله جدیدی از فروش کامیون تک باری آمیکو M 1929 C با قیمت مصوب ۳.۹ میلیارد تومان و در تعداد محدود، آغاز شده است.

سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شد؛ فروش کامیون باری آمیکو با تحویل ۳۰ تا ۴۵ روزه

طرح فروش کامیون تک باری ۱۹۲۹ شرکت آمیکو (M 1929 C) بصورت شاسی (بدون کاربری) و یا با کاربری باری چوبی با روکش فلزی آغاز شده است.

در قالب این طرح فروش کامیون تک باری ۱۹۲۹ که از طریق نمایندگی های مجاز شرکت آمیکو به اجرا درآمده و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت، محصول M 1929 C با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای نمونه بدون کاربری و با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای نمونه دارای کاربری باری چوبی با روکش فلزی عرضه شده است.

با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شد؛ فروش کامیون باری آمیکو با تحویل ۳۰ تا ۴۵ روزه

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۳۰ روز کاری برای نمونه فاقد کاربری و ۴۵ روز کاری برای نمونه دارای کاربری اعلام شده است.

مدل قابل عرضهقیمت مصوب (تومان)موعد تحویل
کامیون تک باری
M1929C آمیکو
بدون کاربری
۳.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰ روز کاری
کامیون تک باری
M1929C آمیکو
کاربری چوبی روکش فلزی
۴.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰۴۵ روز کاری

تعداد خودروهای قابل عرضه در این نوبت از فروش کامیون تک باری M1929C، محدود بوده و پیش‌فاکتور های صادر شده برای مشتریان، تنها پنج روز اعتبار دارد و در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت تعاونی توزیع کارکنان آمیکو در این بازه زمانی، درخواست خرید بصورت اتوماتیک لغو خواهد شد.

کامیون تک باری آمیکو - Amico M 1929 C

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تازه ترین طرح فروش کامیون تک باری آمیکو و یا دریافت مشاوره فنی می‌توانید از طریق شماره تلفن ۴۸۰۱۹-۰۲۱، داخلی ۴۱۲۱ و ۴۱۲۳ با واحد فروش این شرکت، تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید به سایت آمیکو به آدرس www.amicoir.com مراجعه فرمایید.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟