شرایط فروش پارس XU7P ویژه سامانه یکپارچه؛

قیمت کارخانه پژو پارس بیش از ۱۵۱ میلیون تومان بالا رفت!

ایران خودرو شرایط فروش جدید پژو پارس XU7P با قیمت جدید برای متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه اعلام کرد.

چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
شرایط فروش پارس XU7P ویژه سامانه یکپارچه؛ قیمت کارخانه پژو پارس بیش از ۱۵۱ میلیون تومان بالا رفت!

بعد از حاشیه های فراوان، پژو پارس بالاخره مجوز ادامه تولید در سال جدید را گرفته. البته این مجوز، برای متقاضیان خرید پژو پارس کمی گران تمام شد چراکه طبق بخشنامه فروش ارائه شده برای گروه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲، ایران خودرو قیمت جدید خودرو پژو پارس XU7P را ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته.

و این در حالی است که آخرین قیمت کارخانه این خودرو در اسفند ماه سال گذشته، ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بوده. در واقع با کسب مجوز تداوم تولید، قیمت پژو پارس XU7P در درب کارخانه ۱۵۱میلیون و ۶۰۹هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافته.

مدل خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت جدید (تومان)افزایش قیمت (تومان)
پژو پارس XU7P۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰۱۵۱.۶۰۹.۳۰۰

شرایط فروش پارس و سورن پلاس

طبق بخشنامه فروش پژو پارس XU7P برای گروه متقاضیان پارس سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲، امکان تکمیل وجه این خودرو با قیمت جدید و موعد تحویل ۶۰ روزه توسط ایران خودرو فراهم آمده.

البته گروه متقاضیان پارس سامانه یکپارچه در صورت تمایل می‌توانند خودرو سورن پلاس XU7P را نیز با تحویل ۹۰ روزه انتخاب کنند. در این صورت، هم امکان خرید نقدی سورن پلاس XU7P با قیمت مصوب ۴۶۴.۸۹۱.۴۰۰ تومان (با اعمال ۱۵ میلیون تومان تخفیف) وجود دارد، و هم می‌توان آن را بصورت اقساطی خریداری کرد.

فروش اقساطی سورن پلاس

در طرح فروش اقساطی خودرو سورن پلاس XU7P به عنوان جایگزین پژو پارس برای متقاضیان سامانه یکپارچه، ۳۶۵میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت می‌شود و مابقی قیمت خودرو، در قالب چهار فقره چک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان تسویه خواهد شد. سررسید چک‌های دریافتی نیز به ترتیب پانزدهم ماه‌های مرداد، مهر، دی و اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

لازم به یادآوری است که طرح فروش مذکور، مختص اولویت زمستان ۱۴۰۲ خرید پژو پارس از سامانه یکپارچه بوده و ثبت‌نام جدیدی خارج از سامانه برای آن صورت نمی‌پذیرد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟