با قیمت قطعی و امکان خرید بصورت اقساطی اعلام شد؛

شرایط فروش BAC X3 Pro خودروسازان بم – فروردین ۱۴۰۳

بخشنامه فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم ۲۹ فروردین با قیمت قطعی و امکان خرید اقساطی با بازپرداخت ۱۸، ۲۴ و یا ۳۰ ماهه فعال می‌شود.

چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
شرایط فروش BAC X3 Pro خودروسازان بم - فروردین ۱۴۰۳

بخشنامه فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم، ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط این شرکت اعلام شد. طبق این بخشنامه فروش که از روز ۲۹ فروردین فعال می‌شود، متقاضیان خرید BAC X3 Pro تا سوم اردیبهشت ماه فرصت این را خواهند داشت تا خودرو را بصورت نقدی با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یا بصورت اقساطی و با بازپرداخت ۱۸ ماهه، ۲۴ ماه یا ۳۰ ماه تسهیلات، خریداری کنند.

در طرح فروش اقساطی خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم، مبلغ ۶۳۹میلیون و ۶۰۰هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت می‌شود و مابقی وجه، بسته به مدت بازپرداخت، در قالب شش، هشت و یا ۱۰ فقره چک قابل تسویه خواهد بود. برای اقساط ۱۸ ماهه، مبلغ هر چک (سه قسط، یک چک)، ۶۱میلیون و ۳۵هزار و ۱۰۰ تومان است. این مبلغ برای هر فقره چک اقساط ۲۴ ماهه (سه قسط، یک چک) به میلیون و ۵۸۹هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد. در خرید اقساطی ۳۰ ماهه نیز باقیمانده وجه خودرو در قالب ۱۰ فقره چک ۴۵میلیون و ۳۵۷هزار و ۳۰۰ تومانی تسویه می‌شود.

قیمت مصوب۹۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۶۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط۱۸ ماهه۲۴ ماهه۳۰ ماهه
تسویه اقساط
(۳ماه، یک چک)
۶ چک به مبلغ
۶۱.۰۳۵.۱۰۰ تومان
۸ چک به مبلغ
۵۰.۵۸۹.۷۰۰ تومان
۱۰ چک به مبلغ
۴۵.۳۵۷.۳۰۰ تومان
تاریخ اولین چک۲۵ مهر ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل عرضهسفید، مشکی خاکستری طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک
تحویل۹۰ روز کاری
مدل خودرو۱۴۰۳
شرایط فروش BAC X3 Pro – فروردین ۱۴۰۳

در این طرح فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم، امکان ثبت‌نام آن در رنگ‌های سفید، مشکی خاکستری طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و یا قهوه‌ای متالیک وجود دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. لازم به ذکر است در طرح فروش اقساطی، سر رسید اولین چک، ۲۵ مهر ۱۴۰۳ می‌باشد. خودروها نیز با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران خواهند شد.

شرایط فروش BAC X3 Pro خودروسازان بم - فروردین ۱۴۰۳
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 29 فروردین 1403 - 16:17

    ل