خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

هوندا ZR-V کراس‌اوور کامپکتی است که با پیشرانه هایبرید و سطح بالایی از امکانات توسط آذر یورد سال برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد وارد خواهد شد.

شنبه - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

در مرحله ویرایش انتخاب خودرو وارداتی جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد که پنجشنبه هفته گذشته به اجرا درآمد، در کنار گزینه های پیشین از برندهای ب‌ام‌و، تویوتا، نیسان، رنو و فیات، دو خودرو جدید نیز به لیست خودروهای وارداتی قابل عرضه برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد در سامانه اضافه شد که یکی از آنها، کراس‌اوور هایبرید هوندا ZR-V است. به گزارش خودرودیلی، این خودرو که قرار است توسط شرکت آذر یورد سال، واقع در تبریز به کشور وارد شود، از نظر ابعادی در رده خودروهایی نظیر هیوندای توسان و کیا اسپورتیج قرار می‌گیرد. در لایناپ هوندا نیز ZR-V خودرویی است بین کراس‌اوور ساب‌کامپکت HR-V و کراس‌اوور میدسایز CR-V.

خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

خودرو وارداتی ZR-V از تولیدات به نسبت جدید هوندا به حساب می‌آید و این را می‌توان در طراحی مدرن، و البته، مینیمال ظاهری و فضای داخلی آن هم دید. این خودرو با توجه به این که در رده خودروهایی با سقف قیمت ۲۵ هزار یورو برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد قرار می‌گیرد، از سطح امکانات بسیار خوبی برخوردار است. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، تیپ Advance که مجهزترین تیپ تجهیزاتی Honda ZR-V به حساب می‌آید، برای واردات جانبازان توسط آذر یورد سال انتخاب شده است.

خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

برای مثال، در بخش رفاهی امکاناتی نظیر ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای، صندلی‌های برقی جلو با تنظیم ۸ جهته و دو حافظه برای راننده و تنظیم ۴ جهته برای صندلی سرنشین کناری جلو، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن غربیلک فرمان، آینه الکتروکرومیک وسط، آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن، سانروف پانورامیک، پوشش چرم فضای داخلی، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، دوربین دنده عقب، سیستم اطلاعات و سرگرمی HONDA CONNECT با نمایشگر لمسی ۹ اینچ و رابط کاربری بی‌سیم اندروید و iOS، پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، چهار عدد درگاه USB (۲ عدد در جلو و ۲ عدد در عقب) به همراه نمایشگر ۱۰.۲ اینچ دیجیتال برای نشانگرهای پشت فرمان برای هوندا ZR-V وارداتی جانبازان در نظر گرفته شده است.

خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

در بخش ایمنی نیز باید به بهره‌مندی این خودرو از سنسور نور و باران، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو، زانوی راننده و پرده‌ای، ESP، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری، حفظ خودرو در بین خطوط، TPMS، تشخیص علایم جاده، تشخیص خواب‌آلودگی راننده، کروزکنترل تطبیقی و ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره کرد.

گفتنی است محرک هوندا ZR-V وارداتی آذر یورد سال برای جانبازان، یک پیشرانه هایبرید است که از یک موتور ۲.۰ لیتری بنزینی ۱۴۳ اسب‌بخاری با ۱۸۶ نیوتن‌متر گشتاور و یک موتور برقی ۱۸۴ اسب‌بخاری با ۳۱۵ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل یافته. گیربکس نیز از نوع E-CVT است. با این پیکربندی، هوندا ZR-V در هشت ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. مصرف سوخت خودرو نیز در سیکل ترکیبی، صدی ۵.۸ لیتر اعلام شده.

خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

از قیمت‌گذاری خودرو هوندا ZR-V وارداتی جانبازان، فعلا اطلاعاتی ارائه نشده اما همانطور که اشاره شد، این خودرو در رده گزینه هایی با سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای جانبازان اضافه شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟