شرایط فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه – اسفند ۱۴۰۲

کرمان موتور ۲۰ الی ۲۴ اسفند پیکاپ KMC T8 را با اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رساند.

یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
شرایط فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه - اسفند ۱۴۰۲

شرایط جدید فروش پیکاپ KMC T8 بصورت اقساطی و با بازپرداخت ۱۸ الی ۳۰ ماهه اقساط، توسط کرمان موتور اعلام شد. در این طرح فروش، امکان خرید پیکاپ KMC T8 با پیش‌پرداخت ۹۶۵میلیون تومان وجود دارد و باقیمانده قیمت نهایی این محصول کرمان موتور را می‌توان در قالب تسهیلات ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۰ ماهه تسویه کرد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش، قیمت مصوب پیکاپ KMC T8 یک میلیارد و ۶۶۵میلیون تومان اعلام شده و سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری، رنگ‌های قابل عرضه در این نوبت می‌باشند. همانطور که اشاره شد، پیش‌پرداخت خرید، ۹۶۵میلیون تومان می‌باشد و در صورت انتخاب طرح فروش اقساطی با بازپرداخت ۱۸ ماهه، خریدار می‌بایست باقیمانده وجه خودرو را در قالب شش فقره چک ۱۲۴میلیون و ۹۴۷هزار و ۵۰۰ تومانی (هر سه قسط، یک فقره چک) تسویه کند.

شرایط فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه - اسفند ۱۴۰۲

در بازپرداخت ۲۴ ماهه اقساط، هشت فقره چک، هریک به مبلغ ۹۹میلیون و ۹۸۹هزار و ۸۰۰ تومان (هر سه قسط، یک فقره چک) از مشتری دریافت می‌شود. برای بازپرداخت ۳۰ ماهه نیز ۱۰ فقره چک (هر سه قسط، یک فقره چک) از مشتری دریافت می‎شود که مبلغ هر یک، ۸۹میلیون و ۱۸۶هزار و ۶۰۰ تومان می‌باشد. در هر سه حالت اما موعد سررسید اولین چک، ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است.

چنانچه مایل به خرید خودرو در این طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 هستید، می‌توانید از یکشنبه ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۴ اسفند با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام و خرید خودرو اقدام کنید. همانطور که اشاره شد، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، ۹۰ روز کاری اعلام شده است و با توجه به اقساطی بودن طرح، سند خودروهای ثبت‌نامی تا تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟