فروش لاماری ایما هایبرید HEV با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد

آرین پارس موتور اولین شرایط فروش خودرو وارداتی لاماری ایما هایبرید را با قیمت مصوب ۱.۸۹۸.۴۰۰.۰۰۰ تومان و تحویل ۳۰ روز کاری اعلام کرد.

پنجشنبه - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵
فروش لاماری ایما هایبرید HEV با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد

اولین بخشنامه فروش مدل هایبرید لاماری ایما (Lamari Eama HEV) توسط آرین پارس موتور اعلام شد. طبق این بخشنامه، قیمت مصوب فروش لاماری ایما HEV برای خریداران، ۱میلیارد و ۸۹۸میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان نوبت‌دهی شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی جهت خرید این خودرو می‌توانند تا پایان روز جمعه ۱۸ اسفند نسبت به پیش‌ثبت‌نام اینترنتی آن در سامانه یکپارچه اقدام نمایند.

Lamari Eama HEV by Arian Pars Motor

به گزارش خودرودیلی، در این نوبت فروش، خودرو لاماری ایما هایبرید (HEV) با مدل ۲۰۲۳ و بصورت ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد. برای ثبت‌نام کنندگان در این نوبت، نه سود مشارکت در نظر گرفته شده، و نه سود انصراف، اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳۰ درصد جریمه تاخیر سالیانه متوجه شرکت خواهد بود. لازم به ذکر است در اولین مرحله فروش خودرو وارداتی لاماری ایما HEV، امکان ثبت نام خودرو در رنگ سفید، مشکی و خاکستری وجود دارد.

فروش لاماری ایما هایبرید HEV با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد

لاماری ایما HEV نمونه هایبرید این SUV چینی آرین پارس موتور است که قرار است بصورت وارداتی در کشورمان عرضه شود. این خودرو در مقایسه با نمونه عادی لاماری ایما، از یک پیشرانه هایبرید متشکل از موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی و موتور الکتریکی، به ترتیب ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌گیرد. متوسط مصرف سوخت این پیشرانه، صدی ۵.۳ لیتر در سیکل ترکیبی است و لاماری ایما HEV را قادر می‌سازد در ۸.۱ ثانیه از حالت سکون، تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت دست یافته، در نهایت بتواند تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

فروش لاماری ایما هایبرید HEV با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد

لاماری ایما HEV در مقایسه با نمونه عادی این خودرو از طراحی به‌روز شده، با یک ژست به مراتب تهاجمی‌تر در نمای جلو بهره می‌برد. در طراحی رکاب‌های جانبی، و همچنین فرم زیر سپر عقب نیز همسو با طراحی تهاجمی‌تر نمای جلو، تغییراتی اعمال شده که روی هم رفته ظاهر خودرو را اسپرتی‌تر کرده.

برخلاف طراحی ظاهری، کابین غیر از یک سری جزئیات و تریم تزئینی، تغییری نکرده اما لیست تجهیزات آن، کامل تر است. این خودرو در بخش ایمنی از شش ایربگ، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، TPMS، سنسور نور و باران و اخطار برخورد از جلو بهره می‌برد.

فروش لاماری ایما هایبرید HEV با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد

در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی این خودرو از امکاناتی نظیر تریم داخلی چرم، صندلی های برقی جلو با گرمکن، به همراه سردکن صندلی راننده، درب صندوق عقب برقی، آینه های تاشو برقی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگرهای دوتایی یکپارچه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، نور پردازی روی داشبورد و استارت دکمه ای اشاره کنیم.

Lamari Eama HEV by Arian Pars Motor

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات