هدیه خرید خودرو چینی، برای خریداران چینی

خریداران چینی اکسید می‌توانند تا ۳۳۳میلیون تومان تخفیف طرح جایگزینی و یا تا ۲۵۰میلیون تومان تخفیف خرید نقدی اول از این برند را دریافت کنند.

سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
خودرو های اکستریم VX و TXL - هدیه خرید خودرو چینی، برای خریداران چینی

تنوع خودرو و تعداد آن در چین به قدری بالاست که حتی برترین برندهای خودروسازی چین نیز تولیدات خود را با آفِر ها و پیشنهادات جذاب به خریداران می‌فروشند؛ چه برسد به برند های نه چندان محبوب و پرفروش بازار چین نظیر چری و زیرمجموعه هایش که برای جذب مشتری، مجبور به ارائه آفر ها و گیفت های نقدی و غیرنقدی، به همراه شرایط فروش منعطف هستند.

نمونه این موراد را در فروش خودروهای اکسید نیز می‌توان دید؛ زیرمجموعه لوکس‌ساز چری که خودروهایش قرار است به زودی با برند اکستریم مدیران خودرو و تحت مدل هایی نظیر اکستریم VX، اکستریم LX و اکستریم TXL در کشورمان عرضه شوند. اکسید به تازگی کمپینی را به مناسبت ۵ سالگی خود آغاز کرده که شامل حداکثر ۴۰ هزار یوان (۵.۵۵۵ دلار معادل ۳۳۳میلیون تومان) تخفیف جایگزینی با خودرو کارکرده، تخفیف حداکثر ۳۰ هزار یوان (۴.۱۶۷ دلار معادل ۲۵۰ میلیون تومان) برای خرید اول نقدی از برند اکسید و گیفت ها و آفر های متعدد می‌شود.

البته لازم به ذکر است که تخفیف های طرح جایگزینی، و همچنین تخفیف های خرید اول از برند اکسید، بسته به مدلی که قرار است جایگزین شود، و همچنین مدلی که قرار است خریداری شود، می‌تواند رقم متفاوتی باشد. برای مثال، بیشترین تخفیف خرید نقدی اول از برند اکسید که عدد ۳۰ هزار یوان، معادل ۴.۱۶۷ دلار می‌باشد، متعلق به مدل ۲.۰ لیتری لینگیون است، یعنی همان خودرویی که قرار است با نام اکستریم TXL در کشورمان عرضه شود. کمترین تخفیف خرید نقدی اول از برند اکسید نیز ۱۵ هزار یوان (۲.۰۸۳ دلار معادل ۱۲۵ میلیون تومان) می‌باشد که متعلق به خودرو محبوب و جدید این برند یعنی سری یوگانگ است.

در بحث تخفیف جایگزینی خودرو کارکرده نیز بیشترین تخفیف، یعنی عدد ۴۰ هزار یوان (معادل ۵.۵۵۵ دلار) به سری خودروهای الکتریکی و کاملا جدید Star Era ES تعلق دارد. اکسید در کنار این تخفیف های نقدی، تمهیداتی را نیز در نظر گرفته تا خیال خریدار چینی را از بابت خریدش، راحت کند.

برای مثال، خریدار اول خودرو در کنار دریافت گارانتی مادام‌العمر خودرو، از خدمات اختصاصی در محل نمایندگی‌ها، امداد جاده ای رایگان و ترافیک اینترنت پایه رایگان بهره‌مند می‎شود.

نقطه مقابل این مشتری‌مداری ها برای خرید خودروهای نه چندان محبوب چینی را در کشورمان شاهد هستیم، جایی که برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از نمایندگی ها، نه تنها باید مدت ها در صف بمانید و چشم به راه باز شدن سایت فروش، آن هم به تعداد محدود بمانید، بلکه باید سبیل نمایندگی را هم حسابی چرب کنید؛ حالا یا با دادن پول نقد، یا با سکه، یا … .

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟