جتا به قزوین رسید؛ مراسم تحویل اولین سری Jetta های وارداتی ماموت خودرو در قزوین

استارت تحویل جتا VS5 و VS7 به مشتریان در نمایندگی های ماموت خودرو، از قزوین زده شد تا اولین سری خودروهای واردتی Jetta به این شهر برسند.

پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
تحویل اولین سری Jetta های وارداتی ماموت خودرو در قزوین

ماموت خودرو اواخر آذر ماه بود که طی مراسمی نمادین، با کلید سپاری و تحویل اولین سری Jetta های وارداتی به مشتریان، ورود این خودروهای مجهز به تکنولوژی روز گروه فولکس واگن به بازار را آغاز کرد. امروز استارت تحویل جتا های وارداتی در نمایندگی های ماموت خودرو نیز طی مراسمی، با تحویل اولین سری ثبت نامی خودروهای VS5 و VS7 استان قزوین توسط نمایندگی ۲۸۰۱ ماموت خودرو، زده شد تا روند ورود خودروهای Jetta به جاده های کشورمان، سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خودرودیلی، در ابتدای مراسم، شهاب حسینی نیا، ریاست شبکه فروش ماموت خودرو مروری داشت بر تاریخچه فعالیت های این شرکت و چرایی انتخاب خودرو های Jetta برای واردات. وی با توضیح این که برند جتا حاصل همکاری FAW چین و فولکس واگن آلمان است، FAW چین را از شرکت های با سابقه و شناخته شده خودروسازی در چین اعلام کرد که تولیداتش، هم در رده خودروهای تجاری و کار، و هم در رده خودروهای سواری، از خودروهای خوشنام و با کیفیت بوده‌اند.

همچنین پیرامون نامگذاری برند Jetta، اشاره به این داشت که نام برند از یکی از محصولات فولکس‌واگن به همین نام گرفته شده که از سال 1979 روی خط تولید فولکس‌واگن است و همواره به خاطر کم‌اصطلاک بودن، و حس ایمنی و آرامشی که به مشتری می‌دهد، بسیار خوشنام بوده. همین ویژگی ها باعث شده تا FAW و فولکس‎واگن برای برند سرمایه‌گذاری مشترک خود، نام Jetta را انتخاب کنند.

سید شهاب حسینی نیا - ریاست شبکه فروش ماموت خودرو

حسینی نیا در ادامه با یادآوری این که خودروهای وارداتی از برندهای مطرح خودروسازی دنیا اکثرا با سطح بسیار پایین امکانات در دور جدید ورود خودروهای وارداتی به کشور، عرضه شده‌اند، و ضمن تاکید بر این که شرکت ماموت خودرو سعی کرده محصولی را برای عرضه انتخاب کند که هم کیفیتی در حد نام ماموت خودرو ]به عنوان نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران[ داشته باشد و هم از نظر امکانات، قابل رقابت باشد، گفت: به جرات می‌توانم بگویم در بین خودروهایی که تا به امروز در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شده اند و توسط مشتریان، انتخاب شده‌اند، خودرو های جتا پرآپشن ترین و پر امکانات ترین خودروهایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

وی همچنین یادآوری کرد برخلاف خودروهایی که تحت لیسانس برندهای بزرگ خودروسازی دنیا در کشورمان عرضه می‎شوند، خودروهای جتا در ساختار، اجزا و امکانات، تفاوتی با خودرو های فولکس واگن ندارند و در بخش ها و اجزای مختلف این خودروها، نشان فولکس‌واگن خورده است.

سرهنگ کاظمی، معاونت راهور استان قزوین

در ادامه مراسم، سرهنگ کاظمی، معاونت راهور استان قزوین صحبت هایی پیرامون نقش کیفیت و تجهیزات خودرو های مدرن در کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آنها داشت. به گفته معاونت پلیس راهور استان قزوین، اکثر تلفات منجر به فوت که در تصادف استان قزوین رُخ می‌دهد، مربوط به عابرین پیاده است و در بسیاری از این تصادفات، راننده با وجود هشیاری کامل و رعایت اصول رانندگی، به دلیل کیفیت پایین خودرو و سطح پایین تجهیزات ایمنی، نتوانسته از تصادف جلوگیری کند و ناخواسته، در دام یک تصادف فوتی گرفتار شده. وی با اشاره به این موضوع، ابراز امیدواری کرد صنعت خودرو کشورمان به سطحی برسد که علاوه بر تحقق اهداف اقتصادی، نگاه ویژه به مسائل ایمنی و کیفیت خودرو ها داشته باشد تا در آینده شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

سجاد همتی، مدیرعامل مجموعه نمایندگی های همتی قزوین

در ادامه، سجاد همتی، مدیرعامل نمایندگی ۲۸۰۱ ماموت خودرو در قزوین ضمن تایید بالا بودن سطح کیفی و تجهیزاتی خودرو های وارداتی جتا، تاکید داشت مهمتر استقبالی که از مراحل اخیر فروش خودرو های وارداتی Jetta صورت گرفته، بحث خدمات پس از فروش این خودروهاست. وی جهت اطمینان خاطر مشتریان به لحاظ دریافت خدمات با استاندارد مناسب، ضمن اشاره به این که خودروهای جتا با سه سال سرویس رایگان عرضه می‌شوند، به این هم اشاره داشت که قبل از این که خودروها به مشتریان تحویل داده شوند، قطعات خودرو، سفارش‌گذاری شده و در نمایندگی، موجود می‌باشند.

وی همچنین تاکید بر این داشت که با توجه به ماهیت آلمانی خودروهای Jetta، انتظار خرابی از این خودروها نمی‌رود و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود و استفاده از آنها، اقدام نمایند.

تحویل اولین سری Jetta های وارداتی ماموت خودرو در قزوین

همتی در ادامه با اشاره به این که مشتریان قزوینی در مرحله اخیر فروش خودرو های وارداتی جتا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، استقبال بسیار خوبی از طرح داشته‌اند، اظهار داشت این خودروها نه تنها به راحتی می‌توانند جایگاه خود را در بازار خودروهای هم‌رده، کسب کنند، بلکه خواهند توانست بسیار بالاتر از خودروهای چینی حال حاضر بازار و در سطح خودروهای اروپایی نظر مشتریان را به خود جلب کنند. در پایان، مراسم کلیدسپاری، انجام، و خودرو ها تحویل مشتریان شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟