فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور – ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

فروش پیکاپ جدید KMC T9 کرمان موتور با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ۲۶ بهمن آغاز می‌شود.

چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

اولین شرایط فروش پیکاپ جدید KMC T9 توسط شرکت کرمان موتور، اعلام شد. در این طرح فروش که از ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت، پیکاپ KMC T9 که در اصل همان فیس‌لیفت T8 کرمان موتور است، البته با امکانات بیشتر، موتور قدرتمندتر و گیربکس اتوماتیک، با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان عرضه شده. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری، با مدل سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.

فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که اشاره شد، KMC T9 از نظر تناسبات کلی و اتاق، تفاوتی با T8 ندارد، اما در این مدل، موتور به نمونه ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۲۱ اسب‌بخاری با حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر ارتقاء یافته و انتقال قدرت به چهار چرخ، حال از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک صورت می‌پذیرد.

در پیکاپ جدید KMC T9، در کنار تغییرات در مجموعه محرکه، شاهد بازنگری محسوس طراحی ظاهری نسبت به T8 نیز هستیم، مخصوصا در نمای جلو که به مراتب تهاجمی‌تر و پرهیبت‌تر جلوه می‌کند. متناسب با این طراحی ظاهری جدید، فضای داخلی نیز نسبت به T8، دگرگون شده و چیدمان و طراحی به‌روز تر و لوکس‌تری دارد که بارزترین مشخصه‌اش، جانمایی یک نمایشگر اصلی ۱۰.۴ اینچی بصورت ایستاده در مرکز داشبورد است. مجموعه کنسول میانی، رودری‌ها، پوشش ادوات و … نیز همسو با طرح داشبورد جدید، مورد بازنگری قرار گرفته.

فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

در کنار اینها، باید به بهره‌مندی پیکاپ جدید کی‌ام‌سی تی۹ از شش ایربگ، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی، کنترل پایداری، کنترل دینامیکی خودرو، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کمکی ترمز اضطراری، اتوهُلد، ترمز پارک برقی، سنسور های پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، دوربین دید ۳۶۰ درجه و ترمز پارک برقی در بخش امکانات ایمنی اشاره کنیم.

در بخش رفاهی نیز سانروف، پاور ویندوز، آینه‌های جانبی برقی و تا شونده دارای گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، پُشت آمپر دیجیتال ۷ اینچ، غربیلک فرمان D-کات با کنترلگر های چندمنظوره، کول‌باکس کنسول میانی، پوشش چرم صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی‌های جلو (۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین کناری جلو)، تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، کروز کنترل، سیستم صوتی با شش بلندگو، خروجی برق ۱۲ ولت، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در چهار گزینه استاندارد، کم‌مصرف، اسپرت و برفی، جک بادی نگهدارنده درب موتور، آینه وسط الکتروکرومیک برقی و نورپردازی داخل کابین با قابلیت تنظیم در رنگ‌های مختلف از جمله امکاناتی هستند که کرمان‌موتور در پیکاپ مجهز و قدرتمند KMC T9 به مشتریان ارائه می‌کند.

فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

متقاضیان شرکت در این طرح فروش پیکاپ جدید KMC T9 می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات کرمان موتور نسبت به ثبت‌نام و خرید این خودرو، اقدام نمایند. شروع ثبت‌نام، همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و طرح، تا تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

گالری عکس های پیکاپ KMC T9 کرمان موتور

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟