پیکاپ آفرود جدید شورولت کالورادو را ببیند

عضو آفرود خانواده پیکاپ میدسایز شورلت، یعنی کالورادو، تیپ ZR2 است که قیمتی در محدوده ۴۸ تا ۶۲ هزار دلار دارد.

دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
پیکاپ آفرود شورولت کالورادو ZR2

شورولت نسل جدید پیکاپ میدسایز خود، کالورادو که هم‌رده خودروهایی نظیر هایلوکس و رنجر است را کامل‌تر از هر زمان دیگری به بازار عرضه کرده، هم از نظر طراحی ظاهری و داخلی و سطح امکانات، هم از نظر قوای محرکه و توان عملکردی. بخش دوم، یعنی قوای محرکه و توان عملکردی شورولت کالورادو جدید، در تیپ آفرودی ZR2 به اوج خود می‌رسد.

پیکاپ آفرود شورولت کالورادو ZR2

محرک شورولت کالورادو ZR2، یک موتور ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو بنزینی است که ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت دارد و ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه تولید می‌کند. این مدل بر روی رینگ‌های آفرود پوشش یافته با تایرهای ۳۳ اینچ گودیر رنگلر تریتوری MT سوار است و دارای دمپرهای Multimatic در فنربندی و قفل دیفرانسیل الکترونیک جلو و عقب است.

لازم به ذکر است در این پیکاپ میدسایز آفرود، ظرفیت حمل بار، ۵۲۲ کیلوگرم اعلام شده و حداکثر توان یدک‌کشی، ۲.۷ تِن می‌باشد. همچنین باید در کنار توان آفرودی بالای این مدل، به چالاکی قابل‌قبول در جاده نیز اشاره کنیم. برای مثال، صفر تا صد این خودرو در حدود ۷ ثانیه است و ۴۰۰ متر را می‌تواند در ۱۵.۲ ثانیه طی کند؛ اعدادی که برای خودرویی با وزن خالص بیشتر از ۲.۳ تُن، قابل‌احترام هستند.

پیکاپ آفرود شورولت کالورادو ZR2

شورولت کالورادو ۲۰۲۵ در تیپ آفرود ZR2، قیمت پایه ۴۸.۲۹۵ دلاری دارد. اما با سفارش آپشن‌های متعددی که برای این خودرو در نظر گرفته شده، به راحتی می‌توان برچسب قیمت آن را از ۶۰ هزار دلار نیز فراتر بُرد.

برای مثال، همین نمونه که در تصاویر نیز می‌بینید، به واسطه بهره‌مندی از آپشن‌های اضافه بر سازمانی نظیر لایت‌بار ۱۰۱ سانتیمتری انتهای سقف، گارد اسپرت کفی بار، طرح رینگ‌های BeadLock، دوربین های دید زیر خودرو، سپر جلو سافاری دارای مه‌شکن، صندلی‌های جلو دارای سیستم سرمایش با حافظه تنظیمات، گرمکن غربیلک فرمان، پد شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، سانروف، کروزکنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دید ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی پریمیوم، قیمت ۶۱.۳۵۰ دلاری دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟