بخشنامه فروش فیدلیتی بهمن موتور با قیمت جدید – بهمن ۱۴۰۲

در طرح فروش جدید خودرو فیدلیتی که ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده سامانه یکپارچه برای زمستان است، قیمت این محصول بهمن موتور افزایش چشمگیری داشته.

چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
بخشنامه فروش فیدلیتی بهمن موتور با قیمت - بهمن ۱۴۰۲

بخشنامه تکمیل وجه متقاضیان شرکت در طرح فروش خودرو فیدلیتی از طریق سامانه یکپارچه برای آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی، این خودرو را به عنوان اولیت خرید خود انتخاب کرده‌اند، در حالی از سوی بهمن موتور اعلام شده که شاهد افزایش قیمت چشمگیر آن هستیم، هم در مدل ۵ نفره، و هم در مدل ۷ نفره.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش، قیمت مدل ۵ نفره فیدلیتی پرایم از ۱میلیارد و ۱۲۳میلیون تومان قبل، به ۱میلیارد و ۳۳۱میلیون تومان افزایش یافته که نشان از افزایش ۲۰۸ میلیون تومانی این خودرو دارد. قیمت مدل ۷ نفره نیز از ۱.۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان به ۱.۳۳۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان رسیده یعنی ۱۸۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش قیمت.

بخشنامه فروش فیدلیتی بهمن موتور با قیمت - بهمن ۱۴۰۲

متقاضیان نوبت‌دهی شده خودرو فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا پایان روز پنجشنبه ۳ اسفند مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه خودرو، اقدام نمایند. تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده، یعنی هفته آخر تیر ماه ۱۴۰۳. گفتنی است خودروهای قابل عرضه، تنها در رنگ های سفید یا مشکی، با تریم داخلی مشکی می‌باشند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟