شریک تجاری جدید ماموت خودرو را بشناسید؛ داستان برند LUCANO چیست؟

لوکانو برندی است که خودروهایش به‌زودی وارد خاورمیانه می‌شوند و احتمالا از اواسط ۱۴۰۳ شاهد حضور Lucano در ایران با شراکت ماموت خودرو خواهیم بود.

جمعه - ۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
LUCANO L7 SUV a.k.a JAECOO J7 in Iran - شریک تجاری جدید ماموت خودرو را بشناسید؛ داستان برند LUCANO چیست؟

چند روز پیش خبر همکاری برند جدید LUCANO و گروه صنعتی MAMMUT، کل صنعت خودرو را در برگرفت. این به این معنی است که بازار خودروی ایران بطور فزاینده ای در حال رقابتی شدن است و قرار است از یک برند شاسی بلند آفرود نوظهور استقبال کند. به نظر می‌آید خیلی‌ها نسبت به نام تجاری LUCANO، کنجکاو هستند و می خواهند داستان برندی که پشت آن است را بدانند.

اینطور که از شنیده‌ها برمی‌آید، نام LUCANO از ترکیب واژه انگلیسی “Luxury”، واژه ایتالیایی “Cacciatore” (به معنی شکارچی) و واژه انگلیسی “Novelty” (به معنی اصالت) شکل گرفته و به معنای یک شکارچی شهری است که پر از حس کنجکاوی و کاوش است. در واقع، آنچه در نام متمایز این برند دیده شده، همزیستی ماجراجویی در آفرود با گردش در شهر بوده که هم نفیس، و هم قدرتمند است، و به آن رسالت بی‌باکی و پایداری می‌دهد.

LUCANO brand a.k.a JAECOO - شریک تجاری جدید ماموت خودرو را بشناسید؛ داستان برند LUCANO چیست؟

LUCANO به مفهوم برند “برگرفته از کلاسیک ها، فراتر از کلاسیک ها” پایبند است، نوآوری و پیشرفت را بی‌وقفه دنبال می‌کند و به لطف یک عملکرد عالی چهار چرخ محرک، ایمنی عالی و فناوری های هوشمند آینده‌نگر، پیشرو روند جدیدی در آفرود شهری است. این خودرو با به ارث بردن ژن های اصیل و تلفیق دانش و مهارت یک تیم طراحی حرفه‌ای از کشور های بریتانیا و آلمان، مدل جدیدی از SUV آفرود شهری می باشد.

در آینده، LUCANO به طور فعال قرار است به ترویج مفهوم توسعه پایدار بپردازد و در مسیر توسعه محصولات مبتنی بر منابع انرژی جدید و تجدید پذیر قدم بردارد. این برند نوپا همچنین تصمیم به ایجاد توان و قابلیت‌های آفرودی کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست دارد تا انتخاب‌های راحت‌تر و سبز تری را برای سفر در اختیار الیت شهری جدید قرار دهد.

LUCANO L7 SUV a.k.a JAECOO J7 in Iran - شریک تجاری جدید ماموت خودرو را بشناسید؛ داستان برند LUCANO چیست؟

اولین خودرو از برند LUCANO که L7 نام دارد، به عنوان یک شاسی‌بلند آفرود شهری شناخته می‌شود که نه فقط در ظاهر و طراحی، بلکه در توان آفرود، قدرت مانورپذیری، ایمنی و سایر عناصر نیز با الگوی خودروهای لندروور خلق شده. انتظار می‌رود این خودرو پیشرو سال ۲۰۲۴ در خاورمیانه رونمایی شود. این محصول جدید که بسیاری از فناوری‌های هوشمند و طرح‌های نوآورانه را ادغام می‌کند، شگفتی‌های بیشتری را برای طرفداران خاورمیانه به ارمغان خواهد آورد. با ورود برند LUCANO به بازارهای خاور میانه و تثبیت جایگاه این برند به عنوان عرضه خودروهای شهری با قابلیت بالا در آفرود، انتظار می‌رود شاهد تحول در بازار شاسی بلندهای آفرود در این منطقه باشیم.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟