فروش بی‌دغدغه خودرو در ۴۵ دقیقه با خودرو۴۵

خودرو۴۵ بستری فراهم آورده تا در قالب آن، فروشندگان خودرو به راحتی و بسیار سریع خودرو خود را به فروش برسانند، آن هم در قالب یک حراج آنلاین.

چهارشنبه - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
خرید و فروش آسان و بی‌دغدغه خودرو در خودرو۴۵

اگر قصد فروش آسان و بی‌دردسر خودرو خود را دارید، و یا به دنبال محلی قابل اعتماد برای یک خرید بی‌دغدغه هستید، خودرو۴۵ سرویسی است که می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این شرکت که پنج سال است فعالیت خدماتی در عرصه خرید و فروش خودرو را آغاز کرده، فرآیندهای مرسوم در خرید و فروش خودرو را در بستری مدرن و به‌روز، ترکیب کرده و خروجی آن، می‌تواند تجربه ای عاری از دغدغه‌های همیشگی این نوع معاملات را هم برای فروشنده، و هم برای خریدار فراهم آورد.

خرید و فروش آسان و بی‌دغدغه خودرو در خودرو۴۵

در بستری که خودرو۴۵ ارائه می‌کند، فروشنده خودرو می‌تواند به راحتی و با تنها یک ثبت درخواست فروش، یک قرار کارشناسی حضوری رایگان را با شرکت ثبت کند. سپس با مراجعه فروشنده به یکی از ۱۹ شعبه خودرو۴۵ در سطح کشور، کارشناسان خودرو را در ۱۴۵ مورد، کارشناسی کرده، با توجه قیمت روز خودرو، آن را قیمت‌گذاری می‌کنند. با تایید قیمت پایه پیشنهادی کارشناسان توسط فروشنده، فروش خودرو به اطلاع فعالان بازار و همچنین خریداران بالقوه می‌رسد تا در ادامه، و با برگزاری مزایده در اپلیکیشن Khodro45، قیمت پیشنهادی خود با توجه به قیمت پایه کارشناسی شده را ارائه دهند. در این فرآیند که معمولا در مدت زمان ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به اتمام می‌رسد، خودرو به بالاترین قیمت پیشنهادی، به فروش می‌رسد.

خرید و فروش آسان و بی‌دغدغه خودرو در خودرو۴۵

قدم بعدی، نقل و انتقال سند بوده و پس از آن، بصورت آنی وجه خودرو به حساب فروشنده واریز می‌شود. این فرآیندی است که از لحظه مراجعه فروشنده خودرو به شعب Khodro45 تا پایان فرآیند فروش، تنها ۴۵دقیقه زمان می‌برد و این در حالی است که در طرف مقابل، خریدار نیز می‌تواند با خیال راحت و بدون نگرانی خودرو را خریداری کند چراکه خودرو پیش‌تر توسط کارشناسان خودرو۴۵ بصورت کامل، کارشناسی شده و قیمت‌گذاری اولیه، طبق وضعیت خودرو در زمان کارشناسی، انجام می‌شود. تمامی فرآیند پرداخت عوارض شهرداری، مالیات، خلافی و …، به همراه اقدامات مربوط به انتقال سند و پلاک نیز پس از تایید نهایی قیمت و شرایط فروش توسط فروشنده، در کمتر از ۲۴ یا حداکثر ۴۸ ساعت توسط خودرو۴۵ انجام می‌شود تا از این نظر نیز نگرانی برای فروشنده و خریدار وجود نداشته باشد.

خرید و فروش آسان و بی‌دغدغه خودرو در خودرو۴۵

خودرو ۴۵ در حال حاضر با ۹ شعبه در تهران و ۱۰ شعبه دیگر در شهرهای کرج، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد، آمل، ساری، گرگان، اردبیل و یزد مشغول به فعالیت بوده، گسترش هرچه سریع‌تر این شبکه را در دستور کار قرار داده به شکلی که امیدوار است تا پایان ۱۴۰۲ تعداد شعب فعال در سراسر کشور را به ۱۰۰ شعبه با مجموعا ۵۰۰ پرسنل برساند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟