با ۵۰۰ میلیون تومان JAC J4 را از کرمان موتور بخرید

در تازه ترین فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، امکان خرید خودرو JAC J4 با اقساط ۱۸ یا ۲۴ ماهه فراهم آمده است.

یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
با ۵۰۰ میلیون تومان JAC J4 را از کرمان موتور بخرید

کرمان موتور شرایط فروش جدیدی را برای سدان اقتصادی JAC J4 به اجرا درآورده که طبق آن، امکان خرید JAC J4 با ۵۰۰ میلیون تومان و تسویه باقیمانده قیمت خودرو در اقساط ۱۸ یا ۲۴ ماهه وجود دارد. در این طرح فروش اقساطی سدان JAC J4، قیمت مصوب این محصول کرمان موتور، ۷۷۹میلیون و ۶۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان خرید، می‌توانند آن را با پیش‌پرداخت ۵۰۰میلیون تومان ثبت‌نام کنند.

به گزارش خودرودیلی، در شرایط فروش اقساطی با بازپرداخت ۱۸ ماهه، باقیمانده قیمت خودرو در قالب شش فقره چک ۵۸میلیون و ۷۰۳هزار و ۱۰۰ تومانی (هر سه قسط، یک فقره چک) تسویه می‌شود. در بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز مشتری ملزم به ارائه هشت فقره چک، هر یک به مبلغ ۴۹میلیون و ۴۹هزار و ۳۰۰ تومان (هر سه قسط، یک فقره چک) همراه با وجه ۵۰۰میلیون تومانی پیش‌پرداخت می‌باشد. در هر دو حالت، تاریخ سررسید اولین چک، ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری می‌باشد.

با ۵۰۰ میلیون تومان JAC J4 را از کرمان موتور بخرید

لازم به ذکر است در این نوبت فروش اقساطی خودرو JAC J4، امکان ثبت‌نام خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی و یا خاکستری طوسی روشن متالیک وجود دارد. در ضمن، سند خودرو، تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی، سند خودرو آزاد می‌شود. ذکر این نکته نیز ضروری است که برای وجه پیش‌پرداخت خودرو، نه سود مشارکت لحاظ می‌شود، و نه سود انصراف. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد جریمه تاخیر ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

چنانچه مایل به خرید خودرو جک جی۴ در این طرح فروش اقساطی هستید، می‌توانید از ۲۰ الی ۲۴ اسفند به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنید. این طرح، قرار نیست از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اجرا درآید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 19 فروردین 1403 - 17:06

    نقدی میخام بگیرم جک چهار چند درمیاد