هیوندای آونته ۲۰۲۴ را ببینید

هیوندای در طراحی مدل ۲۰۲۴ آوانته تغییراتی اعمال کرده که ژستی به مراتب تهاجمی‌تر و خشمگین‌تر از قبل به این سدان جمع‌وجور کره‌ای می‌دهد.

دوشنبه - ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
هیوندای آونته ۲۰۲۴

اولین تصاویر مدل ۲۰۲۴ هیوندای آوانته منتشر شد. همین ابتدای کار باید بگوییم که آوانته همان خودرویی است که هیوندای در بازارهای بین‌المللی، با نام الانترا عرضه می‌کند. البته در بازار کشورمان، سدان کامپکت هیوندای هم با نام آوانته مونتاژ و عرضه شده، هم با نام الانترا. به همین دلیل هم هست که هر دو نام آن، برای ما ایرانی‌ها، آشناست.

هیوندای آونته ۲۰۲۴

در مدل ۲۰۲۴ هیوندای آوانته که فعلا مختص بازار کره‌جنوبی معرفی شده، هم در نمای جلو و هم در نمای عقب تغییراتی اعمال شده که ظاهر آن را تهاجمی‌تر از قبل کرده مثل باریک‌تر و کشیده‌تر شدن فرم چراغ‌های جلو و جلوپنجره، تغییراتی در چراغ یکپارچه عقب و خشن‌تر شدن طراحی زیر سپر عقب. در نمای داخلی اما تغییرات، بیشتر به سیستم اطلاعات و سرگرمی محدود شده که شاهد به‌روز رسانی آن هستیم. در لیست امکانات هم تغییراتی داده شده.

هیوندای آونته ۲۰۲۴

انتظار می‌رود مشابه همین تغییرات را برای مدل ۲۰۲۴ هیوندای الانترا نیز در آینده ای نه چندان دور، ببینیم. در بخش پیشرانه اما بعید است تغییری در لاین‌آپ فعلی که شامل ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی، پیشرانه هایبرید و گزینه ۱.۶ توربو چهار سیلندر می‌شود، تغییری اعمال شده باشد. الانترا N هم احتمالا به زودی با تغییراتی، برای مدل سال ۲۰۲۴ مورد به‌روز رسانی قرار خواهد گرفت. این نسخه عملکرد-محور سدان کامپکت هیوندای که از موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۸۶ اسب‌بخاری نیرو می‌گیرد، تنها الانترایی است که با گیربکس دستی عرضه می‎شود چراکه از مدل سال ۲۰۲۲، هیوندای عرضه الانترا N-لاین مجهز به موتور ۱.۶ توربو با گیربکس دستی را متوقف کرد.

هیوندای آونته ۲۰۲۴

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟