اولین محموله پیکاپ تاگا به ایران رسید

اولین محوله کینگ لینگ تاگا صنایع خودروسازی پادرا بصورت خودرو کامل به بندر شهید رجایی رسید؛ این پیکاپ جدید درادامه بصورت مونتاژی عرضه خواهدشد.

دوشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
اولین محموله پیکاپ کینگ لینگ تاگا H صنایع خودروسازی پادرا به ایران رسید

صنایع خودروسازی پادرا اوایل تیر ماه بود که طی مراسمی، بصورت رسمی از پیکاپ دو کابین کینگ‌لینگ تاگا رونمایی کرد؛ خودرویی چینی که به واسطه بهره‌مندی از پلتفرم و ساختار مشترک با ایسوزو D-MAX (و همینطور شورولت کالورادو) بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اولین محموله این خودرو که قرار است با دو پیشرانه بنزینی و دیزل در ایران عرضه شود، به گمرک بندر شهید رجایی رسیدند. پیکاپ کینگ‌لینگ تاگا H ابتدا بصورت واردات کامل و در ادامه بصورت واردات قطعات منفصله و مونتاژ توسط صنایع خودروسازی پادرا در ایران عرضه خواهد شد.

اولین محموله پیکاپ کینگ لینگ تاگا H صنایع خودروسازی پادرا به ایران رسید

کینگ‌لینگ تاگا به خودی خود، خودرو جدیدی نیست و آغاز عرضه‌اش در چین به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. اما نمونه‌ای که برای عرضه در ایران در نظر گرفته شده، فیس‌لیفت جدید آن است که اوایل ۲۰۲۱ بصورت رسمی و با پسوند H معرفی شد.

در زمان رونمایی، صنایع خودروسازی پادرا اعلام کرد این خودرو را هم در مدل بنزینی در ایران عرضه خواهد کرد که دارای موتور ۱.۸ توربو ۲۳۱ اسب‌بخاری با ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور است و هم در مدل دیزل، با موتور ۳.۰ لیتری توربودیزل ۱۴۳ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور. گیربکس متصل به هر دو موتور، از نوع دستی است البته با این تفاوت که مدل بنزینی دارای گیربکس ۷ سرعته است و مدل گازوئیل‌سوز، دارای گیربکس ۶ سرعته.

اولین محموله پیکاپ کینگ لینگ تاگا H صنایع خودروسازی پادرا به ایران رسید

کینگ‌لینگ تاگا H در هیبت پیکاپی مجهز به ایران می‌آید و از امکاناتی نظیر کروزکنترل، استارت دکمه‌ای، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، صندلی های برقی ۸ حالته، دید ۳۶۰ درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، هشدار نقاط کور راننده، همیار حفظ خودرو در بین خطوط، قفل دیفرنسیل الکترونیک محور عقب، سنسور نور و باران، کنترل فشار باد تایرها، کنترل پایداری الکترونیک و امکاناتی از این دست بهره می‌برد.

هنوز در مورد زمان دقیق عرضه و یا قیمت‌گذاری این خودرو، اطلاعاتی ارائه نشده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟