تبدیل فیات دوکاتو به یک خانه متحرک جمع‌وجور، اما لوکس

تازه‌ترین محصول یک آروی‌ساز آلمانی، موتورهوم لوکسی است که برپایه ون فیات دوکاتو ساخته شده و شروع قیمت آن، از ۹۲هزار و ۳۰۰ دلار می‌باشد.

سه شنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
موتورهوم لوکس و جدید Niesmann+Bischoff Arto

نیزمان+بیشاف سری جدیدی از موتورهوم های لوکس را به تولیدات خود اضافه کرده. این سری، با نام Arto RV برپایه فیات دوکاتو توسعه یافته و جدیدترین محصول این RV ساز به حساب می‌آید. همچون دیگر تولیدات این سازنده آلمانی، چیزی غیر از لوکس‌ترین و خوش‌ساخت ترین برداشت برای مسافرت های راحت از Arto RV انتظار نمی‌رود.

موتورهوم جدید Niesmann+Bischoff Arto یک خانه متحرک لوکس است که در سه طول بدنه و با دو فاصله محوری متفاوت قابل سفارش است. کوتاه‌ترین طول بدنه، نزدیک به هشت متر بوده، در طولانی‌ترین طول بدنه، با فاصله دو محور بیشتر، ب‌جای پیکربندی دو محور بصورت سه محور عرضه می‌شود تا از پس وزن بیشتری که دارد، برآید. شاید از تناسبات شبیه به مینی‌بوس این RV جدید متوجه نشده باشید، اما برپایه ون فیات دوکاتو توسعه یافته و از آنجایی که سطوح بدنه در نمای جلو، بصورت کاملا اختصاصی، بازطراحی شده، دیگر خبری از درب راننده و یا شاگرد نیست و تنها در صورت سفارش خریدار، امکان ارائه آنها وجود دارد. دلیل آن هم این است که مشتریان RV هایی از این دست، ترجیح می‌دهند برای ایزوله تر شدن فضای داخلی، درب ها به کمترین تعداد ممکن برسد و به جای سفارش آنها، از تهویه مناسب‌تری بهره ببرند.

موتورهوم لوکس و جدید Niesmann+Bischoff Arto

برای فضای داخلی، امکان سفارش Niesmann+Bischoff Arto در پیکربندی های متنوعی وجود دارد که از پیکربندی پایه یعنی چهارصندلی، با آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی کامل، نشیمن و اتاق خواب با تخت دو نفره آغاز می‌شود. حتی یک گاراژ کوچک پسشت اتاق وجود دارد که می‌توان از آن برای حمل اسکوتر استفاده کرد. در کنار این پیکربندی ابتدایی، می‌توان آپشن های متنوعی برای فضای داخلی سفارش داد مثل اسباب و اساسیه چوبی، پوشش اختصاصی ادوات و … . پکیج های تجهیزاتی متعددی نیز ارائه می‌شود مثل پکیج لیتیم انرژی با قیمت ۸.۸۰۰ دلار که ۵۶ کیلوگرم وزن دارد، از دو صفحه خورشیدی، سه باتری و یک شارژر تشکیل یافته و مخصوصا در طبیعت‌گردی، بسیار به کار می‌آید. به ادعای سازنده، این پکیج می‌تواند انرژی لازم برای ۹ روز زندگی در طبیعت را ارائه دهد.

فروش این RV جدید نیزمان+بییشاف با قیمت پایه ۹۲هزار و ۳۰۰ دلار آغاز شده، یعنی با دلار این روزها ۴۲هزار تومانی ما، چیزی نزدیک به ۴میلیارد تومان. البته با سفارش پکیج ها و آپشن‌های متعددی که برای آن در نظر گرفته شده، این عدد به راحتی به بالای ۱۰۰هزار دلار هم می‌رسد.

موتورهوم لوکس و جدید Niesmann+Bischoff Arto

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟