هیولای زرد آمریکایی با قیمت بیش از ۱۰۰هزار دلار

نسخه تولید محدودی برپایه پیکاپ فول‌سایز ۷۰۲ اسب‌بخاری RAM TRX در آمریکا عرضه شده که رنگ بدنه زرد دارد و برچسب قیمت ۱۰۶هزار و ۴۴۵ دلاری.

پنجشنبه - ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
پیکاپ آمریکایی جدید 2023 Ram 1500 TRX Havoc Edition

پیکاپ پرهیبتی نظیر RAM 1500 TRX با طول بدنه ای نزدیک به شش متر، ارتفاع بیش از ۱.۷ متر و یک طراحی مخوف، در هر جمعی، خیلی خوب دیده می‌شود. اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند با این پیکاپ فول‌سایز آمریکایی، بیشتر از این به چشم بیایند، RAM امکان خرید آن در نسخه Havoc Edition را فراهم آورده؛ نسخه با رنگ بدنه زرد باها که قرار است در تعداد محدود و با قیمت ۱۰۶هزار و ۴۴۵ دلار در آمریکا عرضه شود.

پیکاپ آمریکایی جدید 2023 Ram 1500 TRX Havoc Edition

در حال حاضر، مدل ۲۰۲۳ پیکاپ فول‌سایز RAM 1500 TRX تنها در یک نمونه تک‌رنگ، که آن هم مشکی است، قابل عرضه است و باقی، بصورت دو رنگ عرضه می‌شود. البته در نمونه های دو رنگ، یک رنگ بدنه اصلی که می‌تواند سفید، قرمز، آبی، نوک‌مدادی و یا نقره‌ای باشد، با رنگ سیاه قسمت زیر بدنه ترکیب می‌شود. در نسخه Havoc Edition دیگر خبری از نوار سیاه زیر بدنه نیز و بدنه، تماما به رنگ زرد می‌باشد که در ترکیب با سیاه مات اجزایی نظیر سپرها، گارد گلگیرها و روی کاپوت، جلوه خاصی را به خودرو می‌دهد. در ضمن باید به بهره‌مندی از رینگ‌های beadlock با طراحی منحصربفرد که تماما هم به رنگ سیاه می‌باشند، اشاره کرد.

در فضای داخلی، TRX Havoc Edition از پوشش چرم مشکی با خطوط دوخت زرد بهره می‌برد که نقطه مقابل رنگ‌بندی بدنه می‌باشد. همچنین نشان مخصوصی روی لبه کنسول میانی کار شده که در دیگر مدل های TRX ارائه نمی‎شود. بهره‌مندی از کروز کنترل تطبیق‌پذیر، تزئینات فیبرکربنی، هدزآپ دیسپلی (نمایش اطلاعات ضروری بر روی شیشه جلو) و سانروف پانورامیک نیز از دیگر مواردی است که در بخش امکانات می‌توان به آنها اشاره کرد.

پیکاپ آمریکایی جدید 2023 Ram 1500 TRX Havoc Edition

همه اینها به کنار، نباید آنچه که پشت این ظاهر پرهیبت به عنوان قلب تپنده به‌کار رفته را از قلم انداخت. این قلب تپنده از نوع Hellcat V-8 بوده، با ۷۰۲ اسب‌بخار قدرت محرک چهار چرخ TRX Havoc Edition می‌باشد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، مجموعه اینها، پیکاپ فول‌سایز پرقدرت و پرهیبتی را تشکیل می‌دهند که ۱۰۶هزار و ۴۴۵ دلار قیمت‌گذاری شده.

پیکاپ آمریکایی جدید 2023 Ram 1500 TRX Havoc Edition

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟