فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3 – اول دی‌ماه ۱۴۰۱

بخشنامه جدید فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3 با قیمت جدید توسط خودروسازان راین به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت ابلاغ شد.

سه شنبه - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3 - اول دی‌ماه ۱۴۰۱

خودروسازان راین در نظر دارد از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول دی ماه ۱۴۰۱ مرحله جدید فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3 را به اجرا در آورد. در این مرحله از فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3، خودروزان راین قیمت مصوب فروش را ۴۹۹ میلیون تومان در نظر گرفته و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۳۰ روز کاری خواهد بود.

Changan CX20 A.K.A Rayen R3 in Iran

معرفی کوتاهی از خودرو راین R3

راین R3 یک هاچبک کوچک با ابعادی نزدیک به پژو ۲۰۷ است که البته فرم اتاق MPV های کوچک را دارد. محرک این خودرو یک موتور ۱.۳ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس چهار دنده اتوماتیک تیپ‌ترونیک متصل است.

مولتی‌مدیا با نمایشگر ۹ اینچ لمسی، آینه‌های جانبی برقی، آینه وسط ضد رفلکس، دیلایت LED، غربیلک فرمان با کلید های کنترلی چندمنظوره، سانروف برقی دو حالته، دوربین دنده عقب به همراه سنسور دنده عقب، نویگیشن، کنترل پایداری الکترونیک، ABS+EBD، دو ایربگ و نشانگر فشار باد تایرها از جمله امکانات راین R3 در بخش رفاهی و ایمنی هستند. ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب و سیستم فرمان برقی نیز از جمله متعلقات فنی قابل ذکر این خودرو به حساب می‌آیند.

هاچبک شهری اتوماتیک راین R3

با این مشخصات فنی، خودرو ۱۰۶۰ کیلوگرمی خودروسازان راین می‌تواند تا ۱۷۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. متوسط مصرف سوخت آن نیز ۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گفتنی است خودروهای قابل عرضه در این مرحله در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی قابل سفارش می‌باشند و موعد تحویل، ۳۰ روزه اعلام شده. خبری از سود مشارکت و یا انصراف در این مرحله نیست اما در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۲درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد شد. گفتنی است خودروها دارای گارانتی سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر می باشند.

فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3

سومین مرحله فروش خودرو هاچبک اتوماتیک راین R3 در حالی قرار است از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شود که قیمت جدید آن، نشان دهنده افزایش ۵۰میلیون تومانی به نسبت دو مرحله پیشین عرضه می‌باشد. این افزایش قیمت با توجه به رُشد چشمگیر نرخ ارز طی ماه‌های اخیر، اجتناب‌ناپذیر بوده اما در راستای تکریم آن دسته از مشتریانی که در این نوبت نسبت به خرید Rayen R3 اقدام می‌کنند، خودروسازان راین سینی زیر موتور، روکش صندلی ها و همینطور کفی های زیرپایی را به عنوان امکانات اضافی ارائه می‌دهد. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، جریمه تاخیر ۲درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت پرستوی آبی ارگ به آدرس https://customer.pac.ir نسبت به انجام مراحل خرید، اقدام نمایند. در بخشنامه فروش آمده که در صورت تقاضای بیشتر از عرضه، اولویت با آن دسته از متقاضیانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده‌اند. لازم به ذکر است امکان ثبت‌نام خودروها در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی وجود دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟