فروش پیکاپ نیوفیس دیزلی ایران خودرو دیزل – ۲۲ آذر ۱۴۰۱

در مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو دیزل، پیکاپ نیوفیس دیزلی با شرایط منعطف، نقدی، نقدی مرحله‌ای، اقساطی و اقساطی با مشارکت لیزینگ عرضه می‌شود.

یکشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
فروش پیکاپ نیوفیس دیزلی ایران خودرو دیزل - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

ایران‌خودرودیزل طی بخشنامه‌ای که به نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت ارسال شده، از آغاز مرحله جدید فروش پیکاپ نیوفیس دیزلی از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه بصورت نقدی، نقدی مرحله‌ای، اقساطی و اقساطی با مشارکت لیزینگ خبر داد. در این مرحله، ثبت‌نام در طرح فروش پیکاپ نیوفیس دیزلی بصورت اینترنتی خواهد بود و متقاضیان جهت ثبت نام می‌بایست به سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه فرمایند.

بخشنامه فروش پیکاپ نیوفیس دیزلی ایران خودرو دیزل - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

خودرو عرضه شده در این طرح، مدل دیزلی فوتون تونلند نیوفیس است که از موتور ۲.۸ لیتری کامینز ۱۷۴ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. این موتور به گیربکس ۵ دنده دستی گتراگ متصل بوده، محرک هر چهار چرخ پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که سیستم محرک چهار چرخ در این خودرو از تولیدات بورگوارنر است که توان تولیدی را با ضرایب سبک و سنگین به محور جلو و عقب منتقل می‌کند. در کنار این پیشرانه، ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس را با موتور بنزینی ۲۰۰ اسب‌بخاری که توان تولید ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد نیز عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس را با امکاناتی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سنسور پارک و دوربین عقب، چراغ‌های اتوماتیک جلو به همراه چراغ روشنایی در روز و تریم داخلی چرم دو رنگ عرضه می‌کند. در بخش امکانات ایمنی و همیار راننده نیز می‌توان به کنترل الکترونیک پایداری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، دو ایربگ، کنترل حرکت در سراشیبی و شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل و کنترل الکتریکی وضعیت انتقال قدرت می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • محمد جلیلی | 23 آذر 1401 - 17:05

    کی میشه دیزل اتوماتیک بیاد ایران . فوتون دیزل دارم واقعا راضیم ، فقط کاش اتومات بود

  • محمد جلیلی | 23 آذر 1401 - 17:06

    موتور سیکلت برقی مادو رو خریدم واقعا شوکه شدم که اینقدر شتاب داره و با یک شارژ صد کیلومتر میره http://www.madotor.ir

  • محمد جلیلی | 23 آذر 1401 - 17:07

    http://Www.madomotor.ir
    این وبسایتشونه