مرحله دوم فروش Rayen R3 خودروسازان راین با تحویل ۳۰ روزه

هاچبک شهری اتوماتیک راین R3 اول آذر با تحویل سی روزه و بدون تغییر در قیمت به نسبت مرحله اول فروش، در تعدادی محدود عرضه خواهد شد.

دوشنبه - ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
فروش نقدی هاچبک شهری اتوماتیک راین R3 با تحویل ۳۰ روزه - ۱ آذر ۱۴۰۱

خودروسازان راین مرحله دوم فروش هاچبک شهری اتوماتیک R3 را از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد. در این طرح که تا زمان تکمیل ظرفیت و در تعداد محدود به اجرا درخواهد آمد، خودرو راین R3 با قیمت ۴۴۹میلیون تومان عرضه شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت پرستوی آبی ارگ به آدرس https://customer.pac.ir نسبت به انجام مراحل خرید، اقدام نمایند.

راین R3 یک هاچبک کوچک با ابعادی نزدیک به پژو ۲۰۷ است که البته فرم اتاق MPV های کوچک را دارد. محرک این خودرو یک موتور ۱.۳ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس چهار دنده اتوماتیک تیپ‌ترونیک متصل است.

مولتی‌مدیا با نمایشگر ۹ اینچ لمسی، آینه‌های جانبی برقی، آینه وسط ضد رفلکس، دیلایت LED، غربیلک فرمان با کلید های کنترلی چندمنظوره، سانروف برقی دو حالته، دوربین دنده عقب به همراه سنسور دنده عقب، نویگیشن، کنترل پایداری الکترونیک، ABS+EBD، دو ایربگ و نشانگر فشار باد تایرها از جمله امکانات راین R3 در بخش رفاهی و ایمنی هستند. ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب و سیستم فرمان برقی نیز از جمله متعلقات فنی قابل ذکر این خودرو به حساب می‌آیند.

با این مشخصات فنی، خودرو ۱۰۶۰ کیلوگرمی خودروسازان راین می‌تواند تا ۱۷۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. متوسط مصرف سوخت آن نیز ۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گفتنی است خودروهای قابل عرضه در این مرحله در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی قابل سفارش می‌باشند و موعد تحویل، ۳۰ روزه اعلام شده. خبری از سود مشارکت و یا انصراف در این مرحله نیست اما در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۲درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد شد. گفتنی است خودروها دارای گارانتی سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر می باشند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟