فروش کرمان موتور ۱۴۰۱ – ویژه مهرماه و بصورت اقساطی

بخشنامه فروش خودروهای کرمان موتور بصورت اقساطی و ویژه مهر ۱۴۰۱ با افزایش قیمت چشمگیر KMC K7 و همچنین گران شدن ۲۵میلیون تومانی JAC J4 اعلام شد.

دوشنبه - ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

از صبح امروز بخشنامه جدید فروش محصولات کرمان موتور بصورت اقساطی و ویژه مهرماه ۱۴۰۱ در حالی فعال شده که روند افزایش قیمت محصولات این شرکت کماکان ادامه دارد. در بخشنامه فروش محصولات کرمان موتور ویژه مهرماه ۱۴۰۱ نوبت به KMC K7 رسید تا با یک افزایش قیمت چشمگیر، عرضه شود. این کراس‌اوور جمع‌وجور چینی که پیش‌تر قیمت ۱میلیارد و ۲۱۰میلیون تومانی داشت، در طرح جدید، ۱میلیارد و ۳۴۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که نشان‌دهنده افزایش قیمت ۱۳۵میلیون تومانی آن است. در این بخشنامه، قیمت JAC J4 نیز با افزایش ۲۵میلیون تومانی به نسبت شهریورماه، به ۵۲۰میلیون تومان رسیده.

در کنار این دو خودرو، در طرح فروش جدید محصولات کرمان موتور ویژه مهرماه ۱۴۰۱، خودرو JAC S3 نیز عرضه شده که اگرچه برای این ماه، افزایش قیمتی نداشته اما در بخشنامه فروش شهریورماه، شاهد رُشد قیمت ۱۴۷میلیون تومانی این خودرو (از ۵۲۸ به ۶۷۵ میلیون تومان) بودیم. KMC T8 با قیمت مصوب ۹۶۷ میلیون‌تومان، JAC S5 اتوماتیک با موتور ۱.۵ لیتری با قیمت مصوب ۹۸۵ میلیون‌تومان و سدان جدید KMC J7 با قیمت مصوب ۱.۲۶۵.۰۰۰تومان دیگر خودروهای عرضه شده در این طرح می‌باشند.

این افزایش قیمت‌های مُدام خودروهای کرمان‌موتور در شرایطی اتفاق می‌افتد که در چین، خودروهای اقتصادی به حساب می‌آیند. برای مثال، KMC K7 به عنوان گران‌قیمت‌ترین محصول حال حاضر کرمان‌موتور که در بازار چین با نام JAC X7 شناخته می‌شود، قیمت پایه ۸۹.۸۰۰ یوانی (معادل ۱۲.۶۲۰ دلار) دارد و قیمت مجهزترین نمونه آن نیز به ۱۱۹.۸۰۰ یوان (معادل ۱۶.۸۳۵ دلار) می‌رسد. یعنی با دلار این روزها ۳۲هزار و ۵۰۰ تومانی بازار آزاد ارز کشورمان هم بخواهیم حساب کنیم، حدود قیمت این خودرو در چین بین ۴۱۰ تا ۵۴۷ میلیون تومان می‌باشد.

در مورد قیمت مصوب ۱میلیارد و ۲۶۵میلیون تومانی کی‌ام‌سی جِی۷ که آن را به گران‌قیمت ترین سدان مونتاژی بازار کشورمان تبدیل می‌کند و سبد میلیاردی های کرمان‌موتور را، پربار تر، همانطور که قبلا نیز گفته‌ایم، این خودرو در چین قیمت پایه‌ای در حدود ۱۴هزار دلار دارد و قیمت مجهزترین نمونه‌اش نیز کمی بیشتر از ۱۶هزار دلار می‌باشد. با قیمت اعلامی برای بازار ایران اما، با دلار این روزها بسیار گران بازار آزاد ارز کشورمان بخواهیم حساب کنیم، KMC J7 با قیمتی نزدیک به ۳۹هزار دلار به دست مشتری ایرانی می‌رسد!

باید منتظر ماند و دید که آیا قرار هست برخوردی با این قیمت‌گذاری های سلیقه‌ای و غیرمنطقی برخی شرکت‌ها صورت بپذیرد یا خیر. لازم به ذکر است طرح جدید فروش خودروهای کرمان موتور ویژه مهر ۱۴۰۱ بصورت اقساطی و با بازپرداخت ۱۸ تا ۳۰ ماهه به اجرا درمی‌آید. این بخشنامه از 10مهر فعال شده و تا 25مهر فعال خواهد بود. برای ثبت‌نام در آن می‌بایست به نمایندگی ها فروش کرمان موتور در سطح کشور مراجعه فرمایید. همچنین با نگاهی به جداول زیر می‌توانید از مبالغ پرداختی به عنوان پیش‌پرداخت و مبلغ اقساط برای هر خودرو آشنا شوید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟