یک چهره جدید برای پیکاپ کاپرا۲ بهمن موتور

پیکاپ کاپرا۲ بهمن موتور با چهره جدیدی که بی‌شباهت به تولیدات میتسوبیشی نیست در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به نمایش درآمده.

چهارشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
پیکاپ کاپرا۲ جدید بهمن موتور

گروه خودروسازی بهمن که با نمایش محصولات متنوع بهمن‌دیزل، بهمن‌موتور، ایران‌دوچرخ، سیبا موتور و اسنا، حضوری پر رنگ در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد دارد، در این رویداد، برای اولین بار فیس‌لیفت پیکاپ کاپرا۲ بهمن موتور را به نمایش عموم گذاشته است.

مدل جدید پیکاپ کاپرا۲ بهمن موتور در مقایسه با قبل، نه از نظر ساختاری و نه از نظر فنی، تغییری نکرده، اما در نمای جلو، تغییراتی را در فرم سپر و جلوپنجره به خود دیده که باعث شده حس و حال تازه‌تری به خود بگیرد. همچنین شاهد استفاده از فرم سپر جدیدی را در نمای عقب شاهد هستیم که البته در نگاه اول، چندان هم مشهود نیست. گلگیرها نیز کمی تغییر داشته‌اند. در کل می‌توان گفت ظاهر پیکاپ کاپرا ۲ با این تغییرات، کمی به‌روز شده. البته این به‌روز شدن را در مجموعه محرکه، شاهد نیستیم چراکه پیکاپ کاپرا ۲ فیس لیفت از همان پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی سابق که با ۱۲۴ اسب‌خار قدرت، توان تولید  ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد، بهره می‌برد. این موتور به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل بوده، محرک هر چهار چرخ است.

در فضای داخلی پیکاپ کاپرا۲ جدید بهمن موتور، غیر از پوشش صندلی‌ها و تغییری جزئی در داشبورد، مورد دیگری جلب نظر نمی‌کند. بهمن موتور در این فضا، بصورت استاندارد امکاناتی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی و قابلیت اتصال بلوتوث، USB و کارت حافظه SD، غربیلک فرمان با کنترلگرهای سیستم مولتی‌مدیا، قفل مرکزی با ریموت کنترل، شیشه بالابر ها و آینه های جانبی برقی، ایربگ های جلو، دوربین دنده عقب، مکان‌یاب ماهواره‌ای و صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم دستی ارتفاع و موقعیت را عرضه می‌کند. ترمزهای جلو دیسکی، عقب کاسه‌ای به همراه ABS+EBD، فرمان هیدرولیک، ترمز پارک دستی و رینگ‌های ۱۶ اینچ آلومینیومی نیز از دیگر متعلقات این پیکاپ دو کابین بهمن موتور هستند.

لازم به ذکر است ظرفیت بار اعلام شده توسط شرکت برای کاپرا۲، معادل ۴۸۰ کیلوگرم است و وزن خالص آن نیز نزدیک به ۱.۸ تُن می‌باشد. هنوز در مورد قیمت‌گذاری این محصول جدید بهمن، اطلاعاتی ارائه نشده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟