چری تیگو۷ پلاس به پیشرانه بنزینی-برقی مجهز شد

جدیدترین محصول چری، از تولیدات انرژی های نو این شرکت، مدل پلاگین-هایبرید تیگو۷ پلاس است که از پیشرانه بنزینی-برقی ۳۲۲ اسب‌بخاری نیرومی‌گیرد.

جمعه - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
چری تیگو ۷ پلاس پلاگی-هایبرید

بخش انرژی های نو چری قرار است یک محصول جدید برپایه تیگو۷ پلاس در چین عرضه کند که از پیشرانه پلاگین-هایبرید (بنزینی-برقی) بهره می‌برد و ظاهر متفاوتی نیز در مقایسه با تیگو ۷ پلاس عادی دارد.

آنچه که ظاهر تیگو۷ پلاس پلاگین-هایبرید را از نمونه های بنزینی آن متمایز می‌سازد، جلوپنجره بزرگتری است که دارای شبکه‌ای شبیه به میله های زندان است! پشت این میله‌ها، پیشرانه ای قرار گرفته که از موتور ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور برقی مبتنی بر پکیج باتری‌های قابل شارژ با منبع برق خارجی تشکیل یافته. این پیشرانه ۳۲۲ اسب‌بخاری، توان تولید ۵۶۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را داشته، به یک گیربکس ۳سرعته DHT متصل است.

فعلا اطلاعات بیشتری پیرامون چری تیگو ۷ پلاس پلاگین-هایبرید منتشر نشده اما طبق تصاویری که از آن ارائه شده، در کنار تغییرات ظاهری محسوس، فضای داخلی نیز با تجدید نظر در طراحی داشبورد، کنسول میانی و رودری ها، به روز شده و روی فرمان تغییر شکل یافته آن نیز به جای نشان چری، از نوشته CHERY استفاده شده. در ضمن، به واسطه حذف دکمه های فیزیکی و همچنین کنترلگرهای گرد و پانل حساس به لمس سیستم تهویه (که در محل اتصال کنسول میانی و داشبورد قرار داشت)، چیدمان کلی به مراتب مدرن‌تر احساس می‌شود. این کنترلگرها، در عوض یا در نمایشگر اصلی سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار گرفته‌اند و یا با ردیف حساس به لمس باریکی که زیر هواکش مرکزی سیستم تهویه، تعبیه شده.

در کنار اینها، در استفاده از متریال فضای داخلی نیز بازنگری‌هایی صورت گرفته. و حال، شاهد استفاده از صندلی‌هایی با فرم اسپرتی‌تر هستیم که به واسطه فرم یکپارچه، حس و حال لوکس‌تری را ارائه می‌دهند. با نزدیکتر شدن به زمان رونمایی و ارائه اطلاعات بیشتر پیرامون این PHEV جدید، حتما در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟