فروش زامیاد کارون با قیمت قطعی و تحویل فوری – ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

در طرح فروش جدید زامیاد، وانت دو کابین کارون با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه شده و محدودیتی برای ثبت‌نام آن وجود ندارد.

چهارشنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
فروش فوری پیکاپ زامیاد کارون

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز فروش خودرو جدید زامیاد کارون از صبح روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ خبر داد. در این طرح که از طریق سایت فروش محصولات سایپا و بصورت اینترنتی به انجام می‌رسد، قیمت قطعی زامیاد کارون ۴۲۰ میلیون تومان اعلام شده و امکان ثبت‌نام آن در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی وجود دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۳۰ روزه اعلام شده است. ذکر این نکته ضروری است که ثبت‌نام بصورت مستقیم و بدون قرعه‌کشی بوده، محدودیتی برای شرکت در آن لحاظ نشده است.

تقریبا یک ماه پیش بود که زامیاد در حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، مسئولین وزرات صمت و جمعی از اصحاب رسانه از وانت دو کابین کارون رونمایی کرد. این خودرو که در اصل اتاق دو کابین پادرا پلاس به حساب می‌آید، ترکیب اتاق فودای فودای لایون F16 با پیشرانه و مجموعه محرکه نیسان وانت است. با این حساب، از همان موتور ۲.۴ لیتری M24 زامیاد نیرو می‌گیرد که با ۹۴ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۱۸۷ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را در دور ۲۵۰۰ دارد. این موتور که دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ بوده، متصل به گیربکس ۵ سرعته دستی است و متوسط مصرف سوختش صدی ۱۱ لیتر اعلام شده. ظرفیت باک آن نیز ۵۵ لیتر است.

در لیست امکانات زامیاد کارون مواردی نظیر ریموت و قفل مرکزی به همراه ایموبلایزر، تهویه دستی، تنظیم چهار جهته صندلی راننده، تنظیم برقی آینه‌‌ها، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، سیستم صوتی با اتصال بلوتوث و USB و خروجی برقی ۱۰ آمپر دیده می‌شود.

جهت ثبت نام در طرح فروش زامیاد کارون می‌بایست از ساعت ۹صبح روز پنجشنبه ۲۷مرداد ۱۴۰۱ به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنید. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت‌نام ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که وجه خودرو می‌بایست بصورت کامل در زمان ثبت‌نام پرداخت شود پس از عدم محدودیت جابجایی کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایید.

سایت فروش محصولات سایپا
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟